AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Jeg er så utrolig misfornøyd med nesa mi, den er så stygg. Oppstopper, stor, store nesebor Jeg må virkelig passe på vinkler på bilder. Selvtilliten er helt fraværende. Forfra er nesa helt grei, unntatt at man ser neseborene litt. Fra siden er den jo grusom. har dere noen ide om hvordan en operasjon vil kunne bli? Har noen hatt tilsvarende nese og har operert? Anonymkode: 4d216...594
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 Nesa di er jo FIN. Hva er det du snakker om?! Anonymkode: af365...863 10
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #3 Skrevet 15. februar 2017 Hva i alle dager. Den nesen der er jo kjempefin! Har lyst på sånn nese selv. Anonymkode: c0a3e...688 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 Ikke operer deg. Jobb med selvtilliten din. Når du får jobbet med selvtilliten din, klarer du også å akseptere at nesen din ser slik ut. Husk på at du ser noe helt annet enn det vi gjør. Jeg synes også den var fin :-) Anonymkode: ee8db...ced 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #5 Skrevet 15. februar 2017 Vi har lik nese! Og vi har flotte neser, en nese er en nese. Fakta er at neser, tenner, underlivet og tær/negler oftest ser annerledes ut hvis man sammenligner seg mot prototypen der alt er i like proposjoner og etter en viss mal. Men herregud, livet er for kort til å la det som skiller deg ut litt definere noe negativt! Tenk om alle skulle sett like ut.. Anonymkode: 24b07...e2b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #6 Skrevet 15. februar 2017 Vet ikke helt om dette innlegget er ute etter å fiske oppmerksomhet her... Hvis ikke, jeg synes jeg har en stor nese og ønsker å operere meg, og du har en nese jeg etterlengter. Det er slike neser du har som mange gjerne opererer seg TIL. Anonymkode: 7f3aa...c49 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #7 Skrevet 15. februar 2017 Hvor gammel er du? Jeg tror de fleste har komplekser i om nese, panne, munn, you name i tidlig alder. Ingenting galt med den nesa der. Anonymkode: ebb1e...ac1 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #8 Skrevet 15. februar 2017 TS her. Jeg må si jeg er utrolig overrasket over svarene. Jeg hadde ventet en haug av stygge kommentarer. Det er helt sikkert mange som i likhet med meg synes nesa er mindre pen, men det er snillt av dem å ikke kommentere dette jeg mener helt oppriktig at jeg ikke liker den. Har alltid hatt komplekser.. Anonymkode: 4d216...594 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #9 Skrevet 15. februar 2017 Jaja, til forveksling lik min den der. Har alltid vært fornøyd med nesa mi jeg, sikkert fordi jeg har så store ører som har fått all negativ oppmerksomhet her. Noe skal man liksom henge seg opp i også. Nesa di er helt topp ts, ingen ting galt med den what so ever. Syns den er kjempesøt! Anonymkode: b35c7...e75
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #10 Skrevet 15. februar 2017 Mange har lik nese som deg TS. Ikke operer! Syns at de fleste ser fake ut i trynet etter neseoperasjon. Anonymkode: ce3ed...bed 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #11 Skrevet 15. februar 2017 Dette var overhodet ikke det jeg forventet da jeg så trådtittelen. Du har en helt normalt pen nese. I visse tilfeller kan jeg forstå bakgrunnen for et ønske om operasjon, men her ser jeg det rett og slett ikke. Det er i bunn og grunn ditt eget valg, men jeg håper du tar til deg kommentarene her. Anonymkode: 727cc...598 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #12 Skrevet 15. februar 2017 I alle dager, du har jo en nese mange opererer seg for å få. Anonymkode: 65bf5...5ce 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #13 Skrevet 15. februar 2017 Hæ?! Du har pen nese! Jeg derimot har kjempestygg nese. Stor, klumpete Og går liksom nedover fremme. Hater nesa mi! Anonymkode: d09f9...522
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #14 Skrevet 15. februar 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg må si jeg er utrolig overrasket over svarene. Jeg hadde ventet en haug av stygge kommentarer. Det er helt sikkert mange som i likhet med meg synes nesa er mindre pen, men det er snillt av dem å ikke kommentere dette jeg mener helt oppriktig at jeg ikke liker den. Har alltid hatt komplekser.. Anonymkode: 4d216...594 Og hvis du opererer den, finner du en ny kroppsdel å ha "komplekser" for, og så må du operere den og. Er det ikke bra nok å være sunn og frisk og ha alle muligheter foran seg i livet? Hvorfor må man absolutt operere seg til å ligne mest mulig på barbie? Tror du skikkelige menn er interessert i jenter som ser ut som barbie? Hvis du tror det tar du i alle fall feil. Nesa di er uansett totalt normal. Anonymkode: 1a584...e5d
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #15 Skrevet 15. februar 2017 Synes den var fin, synes oppstoppernese er det fineste jeg Anonymkode: 9f3bd...00f
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #16 Skrevet 16. februar 2017 Herlighet så snille dere er! Jeg skjønner ikke hvordan vi kan se på den samme nesa og ha så forskjellige meninger. Sksl prøve å ta det til meg, men tror jeg vil undersøke operasjon likevel. Så tar gjerne i mot erfaringer med operasjon av denne type nese og hva jeg kan forvente av resultat. Anonymkode: 4d216...594
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå