AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 Hvor fort virker antibiotikaen ca? Er nok forskjellig men hva er din opplevelse. Anonymkode: c12b3...55b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 Det virket fort, begynte å føle meg bedre alt dagen etter antibiotika start. Anonymkode: c3c87...892 1
Gjest Ravna Skrevet 15. februar 2017 #3 Skrevet 15. februar 2017 (endret) . Endret 3. september 2017 av Ravna
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 20 minutter siden, Ravna skrev: Virker raskt, individuelt hvor raskt man føler seg bedre. Uansett-fullfør alltid kuren! 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det virket fort, begynte å føle meg bedre alt dagen etter antibiotika start. Anonymkode: c3c87...892 Takk for svar. Tok min første tablett for litt siden , satser på jeg våkner bedre i formen i morgen. Selvsagt ikke god, men bedre er greit det også 😊 Anonymkode: c12b3...55b
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. februar 2017 #5 Skrevet 15. februar 2017 (endret) Bedring etter første døgn. Fikk du hostesaft i tillegg? Jeg fikk det, sånn at jeg klarte å sove. Endret 15. februar 2017 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #6 Skrevet 15. februar 2017 1 minutt siden, Evilposelos skrev: Bedring etter første døgn. Fikk du hostesaft i tillegg? Jeg fikk det, sånn at jeg klarte å sove. Nei, men er ikke plaget med hoste i grunn. Sovner om jeg tar Paracet og repsils rett før, men blitt oppstykket søvn ja 😊 Gruer meg til nattevaktshelg på jobb for å sundet sånn. Anonymkode: c12b3...55b
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. februar 2017 #7 Skrevet 15. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, men er ikke plaget med hoste i grunn. Sovner om jeg tar Paracet og repsils rett før, men blitt oppstykket søvn ja 😊 Gruer meg til nattevaktshelg på jobb for å sundet sånn. Anonymkode: c12b3...55b Har du fysisk jobb? Når jeg hadde dette, holdt jeg på å besvime når jeg gikk opp en liten bakke, fordi jeg ikke fikk nok oksygen, så blir du ikke betydelig bedre veldig fort, hadde jeg spurt legen om sykemelding om jeg var deg.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #8 Skrevet 15. februar 2017 53 minutter siden, Evilposelos skrev: Har du fysisk jobb? Når jeg hadde dette, holdt jeg på å besvime når jeg gikk opp en liten bakke, fordi jeg ikke fikk nok oksygen, så blir du ikke betydelig bedre veldig fort, hadde jeg spurt legen om sykemelding om jeg var deg. Ja jobber på sykehjem. Nettene varierer litt, men de kan være travle. Får se an formen, jeg fikk sykemelding frem til imorgen så skulle jeg ringe om jeg hadde behov for mer. 😊 Anonymkode: c12b3...55b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå