Gå til innhold

Shopping i København

Flynn

Anbefalte innlegg

Vil gjerne ha tips på hva man burde få med seg av shopping i København? Butikker de ikke har her i Norge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solsmil
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sephora og ambr og fitch-søk på strøget

Anonymkode: 41aa7...64b

det er ikke sephora i strøket lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Solsmil skrev:

det er ikke sephora i strøket lengre...

Hva? var der i sommer og da var sephora der, vet du hvor de har flyttet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva? var der i sommer og da var sephora der, vet du hvor de har flyttet?

Jeg var der for en uke siden. De har lagt ned på illum og skal åpne en ny flagshipbutikk en annen plass i København, men det er ikke før senere i vår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Solsmil skrev:

Jeg var der for en uke siden. De har lagt ned på illum og skal åpne en ny flagshipbutikk en annen plass i København, men det er ikke før senere i vår

Takk for svar,kjipt.. illum var så sentralt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan anbefale: Hotel Chocolat, Torvehallerne, Vipp og By Lassen concept store....en lunsj i Pilekælderen er heller ikke å forakte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips folkens! 😄 Hvor er den mest sentrale Sephora-butikken nå da? Må innom der 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flynn skrev:

Takk for tips folkens! 😄 Hvor er den mest sentrale Sephora-butikken nå da? Må innom der 😍

Er Sephora på Frederiksberg Centeret.  https://frbc-shopping.dk  Er utenfor sentrum, men er enkelt og raskt å komme seg dit med Metroen mot Vanløse fra Kongens Nytorv eller Nørreport.  Frederiksberg stasjon ligger vegg i vegg med Frederiksberg Centeret.

Ellers kan jeg anbefale brunch på Mad & Kaffe - fantastisk god mat!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Christiane_W skrev:

Er Sephora på Frederiksberg Centeret.  https://frbc-shopping.dk  Er utenfor sentrum, men er enkelt og raskt å komme seg dit med Metroen mot Vanløse fra Kongens Nytorv eller Nørreport.  Frederiksberg stasjon ligger vegg i vegg med Frederiksberg Centeret.

Ellers kan jeg anbefale brunch på Mad & Kaffe - fantastisk god mat!

Takk for hjelp! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der for noen uker siden, og det var Sephora på magasin. Ikke største utvalget på selve Sephora, men hele etasjen er jo fylt med utrolig mange merker du kkke så lett får tak i i Norge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, mm456 skrev:

Jeg var der for noen uker siden, og det var Sephora på magasin. Ikke største utvalget på selve Sephora, men hele etasjen er jo fylt med utrolig mange merker du kkke så lett får tak i i Norge :) 

Dette var en nyhet jeg ikke har fått med meg, har ikke vært i Køben siden sommeren 2016.  Etter et Google søk fant jeg ut at Magasin og Sephora har inngått samarbeid i hele Danmark.  Så da er det bare å ta turen til Magasin på Kongens Nytorv.

http://www.sephora.dk/grand-store-opening-magasin/pid4435.html

http://costume.dk/skonhedsnyheder/skoent-nyt-til-alle-beautyfans-sephora-aabner-i-magasin

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Chanel

- Hunkemöller :)

-  Jesper Høvring (Magasin)

-  Nag People

Butikkene i køben ineholder i stor grad det samme som i Oslo, noen lokale designere finner du garantert der. Men alle butikkene som Gucci, Dior, LV osv, får man jo i Norge også.

Ellers synes jeg i hvertfall det er gøy å dra innom på vintagebutikker, og smånips butikker du ikke finner så mye av i Norge:)

Endret av ♥Missy♥
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...