Flynn Skrevet 15. februar 2017 #1 Del Skrevet 15. februar 2017 Vil gjerne ha tips på hva man burde få med seg av shopping i København? Butikker de ikke har her i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #2 Del Skrevet 15. februar 2017 Sephora og ambr og fitch-søk på strøget Anonymkode: 41aa7...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 16. februar 2017 #3 Del Skrevet 16. februar 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Sephora og ambr og fitch-søk på strøget Anonymkode: 41aa7...64b det er ikke sephora i strøket lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #4 Del Skrevet 16. februar 2017 38 minutter siden, Solsmil skrev: det er ikke sephora i strøket lengre... Hva? var der i sommer og da var sephora der, vet du hvor de har flyttet? Anonymkode: 41aa7...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 16. februar 2017 #5 Del Skrevet 16. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva? var der i sommer og da var sephora der, vet du hvor de har flyttet? Anonymkode: 41aa7...64b Jeg var der for en uke siden. De har lagt ned på illum og skal åpne en ny flagshipbutikk en annen plass i København, men det er ikke før senere i vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #6 Del Skrevet 16. februar 2017 Akkurat nå, Solsmil skrev: Jeg var der for en uke siden. De har lagt ned på illum og skal åpne en ny flagshipbutikk en annen plass i København, men det er ikke før senere i vår Takk for svar,kjipt.. illum var så sentralt. Anonymkode: 41aa7...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 16. februar 2017 #7 Del Skrevet 16. februar 2017 Kan anbefale: Hotel Chocolat, Torvehallerne, Vipp og By Lassen concept store....en lunsj i Pilekælderen er heller ikke å forakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 16. februar 2017 Forfatter #8 Del Skrevet 16. februar 2017 Takk for tips folkens! 😄 Hvor er den mest sentrale Sephora-butikken nå da? Må innom der 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 16. februar 2017 #9 Del Skrevet 16. februar 2017 1 time siden, Flynn skrev: Takk for tips folkens! 😄 Hvor er den mest sentrale Sephora-butikken nå da? Må innom der 😍 Er Sephora på Frederiksberg Centeret. https://frbc-shopping.dk Er utenfor sentrum, men er enkelt og raskt å komme seg dit med Metroen mot Vanløse fra Kongens Nytorv eller Nørreport. Frederiksberg stasjon ligger vegg i vegg med Frederiksberg Centeret. Ellers kan jeg anbefale brunch på Mad & Kaffe - fantastisk god mat! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 16. februar 2017 Forfatter #10 Del Skrevet 16. februar 2017 3 timer siden, Christiane_W skrev: Er Sephora på Frederiksberg Centeret. https://frbc-shopping.dk Er utenfor sentrum, men er enkelt og raskt å komme seg dit med Metroen mot Vanløse fra Kongens Nytorv eller Nørreport. Frederiksberg stasjon ligger vegg i vegg med Frederiksberg Centeret. Ellers kan jeg anbefale brunch på Mad & Kaffe - fantastisk god mat! Takk for hjelp! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 19. februar 2017 #11 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg var der for noen uker siden, og det var Sephora på magasin. Ikke største utvalget på selve Sephora, men hele etasjen er jo fylt med utrolig mange merker du kkke så lett får tak i i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 19. februar 2017 #12 Del Skrevet 19. februar 2017 46 minutter siden, mm456 skrev: Jeg var der for noen uker siden, og det var Sephora på magasin. Ikke største utvalget på selve Sephora, men hele etasjen er jo fylt med utrolig mange merker du kkke så lett får tak i i Norge Dette var en nyhet jeg ikke har fått med meg, har ikke vært i Køben siden sommeren 2016. Etter et Google søk fant jeg ut at Magasin og Sephora har inngått samarbeid i hele Danmark. Så da er det bare å ta turen til Magasin på Kongens Nytorv. http://www.sephora.dk/grand-store-opening-magasin/pid4435.html http://costume.dk/skonhedsnyheder/skoent-nyt-til-alle-beautyfans-sephora-aabner-i-magasin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Missy♥ Skrevet 19. februar 2017 #13 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) - Chanel - Hunkemöller - Jesper Høvring (Magasin) - Nag People Butikkene i køben ineholder i stor grad det samme som i Oslo, noen lokale designere finner du garantert der. Men alle butikkene som Gucci, Dior, LV osv, får man jo i Norge også. Ellers synes jeg i hvertfall det er gøy å dra innom på vintagebutikker, og smånips butikker du ikke finner så mye av i Norge:) Endret 19. februar 2017 av ♥Missy♥ Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå