Gå til innhold

Hvor finne snøkule i Oslo?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt om dette ble riktig sted å legge posten, men jeg prøver nå.

Hei! Jeg har en utenlands venninne som driver å samler på snøkuler og har lyst til å kjøpe en å gi til samlingen hennes, men jeg har ingen anelse hvor man finner slikt i Oslo. Er det noen som har noen gode tips eller råd?

På forhånd tusen takk! :)

Anonymkode: 6a0da...e3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bumpen denne en gang jeg.

Skrevet

Jeg har sett at leketøysbutikker selger snøkuler, men jeg vet ikke om de selger utenfor sesongen. Prøv hos Toys 'R' Us, Ringo(?), og  kanskje  Clas Ohlson. Hvis du vil ha riktig fine, så bør du prøve nettbutikker slik som f.eks. amazon.com.

Google 'snow globe', og se hva som kommer opp.

Skrevet
32 minutter siden, hysj skrev:

Jeg har sett at leketøysbutikker selger snøkuler, men jeg vet ikke om de selger utenfor sesongen. Prøv hos Toys 'R' Us, Ringo(?), og  kanskje  Clas Ohlson. Hvis du vil ha riktig fine, så bør du prøve nettbutikker slik som f.eks. amazon.com.

Google 'snow globe', og se hva som kommer opp.

Tusen takk for forslag, dette skal sjekkes. Grunnen til at jeg helst ikke vil kjøpe fra eks ebay og amazon er at jeg gjerne vil ha en litt norsk en å gi til samlingen hennes, og ikke bare en helt tilfeldig :)

• Liker 1
Gjest New Girl
Skrevet

Prøv Cornelias Hus. De har både nettbutikk og en butikk i Oslo tror jeg. De hadde hvert fall fine snøkuler før.

Skrevet

Kanskje Audhild Viken vevstove eller Julehuset ved rådhuset kan ha noe? Sikkert made in China, men muligens med et troll eller noe...?

Anonymkode: a0e6f...c0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...