Humlemora Skrevet 14. februar 2017 #1 Del Skrevet 14. februar 2017 Jeg skal invitere til dåp og trenger et ordtak, dikt eller vers som jeg kan skrive bakerst i invitasjonen.. Helst ikke altfor langt:) Noen forslag? (Babyen er en gutt:) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 15. februar 2017 #2 Del Skrevet 15. februar 2017 Kanskje du finner noe her? http://www.sangerogtaler.no/dapsdikt.html Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #3 Del Skrevet 16. februar 2017 Vi gjorde også noe lignende på vår invitasjon. Tror jeg sakset ut et avsnitt/vers fra dåpssalmen som skulle synges i kirken. Er ikke så veldig religiøs av meg, men det ble OK likevel. Anonymkode: d88cf...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 16. februar 2017 #4 Del Skrevet 16. februar 2017 "Det største mysterium" , dikt av Andre Bjerke "Mauren", dikt av Inger Hagerup (litt humoristisk da. ;-) Dåpssalmer, eks. "Det skjer et under i verden" eller "Fylt av glede" Lykke til! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå