Gå til innhold

Tror samboer er syk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har lite peiling på alt som har med sykdom å gjøre, så håper noen kan betrygge meg her.

jeg skulle stryke samboeren på kinnet nå og oppdaget at han er helt klissvåt i ansiktet, rundt halsen og i nakken. Han svetter veldig lite til vanlig og er aldri klam ol. Det er ikke verken varmt eller kaldt her, men normal temperatur.

Jeg tok tempen på han og han hadde 35,5 i kroppstemperatur! Synes dette var veldig lite og han kjennes varm ut.

Han la seg 2-3 timer tidligere enn vanlig idag. Han sier alt er bra.

Er dette noe å bekymre seg for??

Anonymkode: e0cb9...59b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har lite peiling på alt som har med sykdom å gjøre, så håper noen kan betrygge meg her.

jeg skulle stryke samboeren på kinnet nå og oppdaget at han er helt klissvåt i ansiktet, rundt halsen og i nakken. Han svetter veldig lite til vanlig og er aldri klam ol. Det er ikke verken varmt eller kaldt her, men normal temperatur.

Jeg tok tempen på han og han hadde 35,5 i kroppstemperatur! Synes dette var veldig lite og han kjennes varm ut.

Han la seg 2-3 timer tidligere enn vanlig idag. Han sier alt er bra.

Er dette noe å bekymre seg for??

Anonymkode: e0cb9...59b

35,5 kan være helt vanlig - avhenger av hvordan du målte.

Anonymkode: 9c34b...6fc

Skrevet

Abstinenser? Nervøsitet? Legemidler?

Anonymkode: 081b0...1c6

Skrevet

Samboeren din har gjerne brygget på noe og "svettet det ut" i løpet av kvelden. 

Skrevet

Man bør temperaturmåle i "enden" for mest nøyaktig måling. Under armhulen blir ikke så nøyaktig.

Anonymkode: 653cb...ba1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...