Gå til innhold

Menn: Ville du blitt sammen med henne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om hun var 10 år eldre? http://www.tv2.no/underholdning/8927176/

Hun ble født som gutt, men er jente idag. Så hun r jo en like god jente som alle andre. Hadde du villet vært sammen med henne hvis hun var 25 år? 

Eller, mer korrekt: ville du vært sammen med en transperson, en jente som egentlig er en gutt? 

Anonymkode: d4887...197

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke blitt sammen med en transe fordi jeg vil ha unge, men som et forhold uten så kanskje. Tenker da at jeg får kvinnelige egenskaper i en mannskropp så hvorfor ikke.

• Liker 1
Skrevet

Om "hun" hadde godtatt at jeg fikk knulle rumpehullet så kunne jeg blitt sammen med henne.

Anonymkode: 066fc...1a2

Skrevet
16 minutter siden, Nøste~ skrev:

Kunne ikke blitt sammen med en transe fordi jeg vil ha unge, men som et forhold uten så kanskje. Tenker da at jeg får kvinnelige egenskaper i en mannskropp så hvorfor ikke.

Hun er ikke transvestitt, men en jente født i guttekropp. Og du kan få unge med hvem som helst, som feks transvestitter... Og det blir jo ikke "mannskropp", hun tar piller og kommer til å gå gjennom operasjoner. Hehe, sorry :) 

Men til TS (selv om jeg er feil kjønn): ja.

• Liker 3
Skrevet

Uten tvil ;)

Anonymkode: 3b971...a90

• Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, DaAg skrev:

Hun er ikke transvestitt, men en jente født i guttekropp. Og du kan få unge med hvem som helst, som feks transvestitter... Og det blir jo ikke "mannskropp", hun tar piller og kommer til å gå gjennom operasjoner. Hehe, sorry :) 

Hjelper ikke når man ikke har livmor!!!

Anonymkode: 56f5a...aa7

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, DaAg skrev:

Ååh, okei.

Skrevet

Nei. Hun er generelt gutt, og jeg er ikke homofil.

Anonymkode: 6a7a3...628

• Liker 4
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:er skrev:

Hjelper ikke når man ikke har livmor!!!

Anonymkode: 56f5a...aa7

Nå kommenterte jeg til Nøste~, som står oppført som kvinne. Regner med at hun ikke har gjennomgått et kjønnsskifte også? Ellers kan man alltids adoptere. 

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg kvinne da, så må tenke mer sånn - om det var en gutt dette handlet om, som fremstod like maskulin som Emma er feminin, like fysisk attraktiv sammenlignet med andre av samme kjønn som det Emma er, like MODIG og målbevisst... vel, tja... kan ikke utelukke at jeg kunne blitt tiltrukket. Hadde tatt Emma for å være 100% jente om jeg ikke visste om noe annet, og kan jo tenkes at jeg hadde tatt en gutt som hadde skiftet kjønn for å være 100% gutt også - og dermed blitt betatt. Men usikker på det seksuelle da... altså, jeg tenner jo på mannlige kjønnsorganer... spørs om det seksuelle aspektet hadde utelukket noe mer. Kan en kvinne få en funksjonell penis, som ser ut som en penis? Ganske vesentlig. Seksuell tenning og god sex er en forutsetning for mer enn fascinasjon/følelsen av å "bare" være betatt for meg. Og god sex i min verden innebærer at jeg kan suge han (mye og lenge, og se at han nyter), og å bli penetrert (og kjenne at han kommer, og at det pulserer inni meg).

Anonymkode: 5ecaa...1b9

Skrevet (endret)

Ikke hvis hun var ti år eldre. Men hvis hun var et år eldre så kunne det funket.

Endret av amativeReflection
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Hun er generelt gutt, og jeg er ikke homofil.

Anonymkode: 6a7a3...628

Bra det finnes noen igjen med hjerne, som ikke godkjenner alt, bare fordi det er politisk korrekt.

Anonymkode: 8f069...48a

• Liker 2
Skrevet

Jeg er kvinne da, men jeg tror dessverre jeg hadde hatt store vansker med å være sammen med en transvesitt/jente født i feil kropp. Jeg vil jo også ha barn da, og det blir jo ganske vanskelig uten sæd til partner. Hele greia er bare litt.. rart i forhold. Som venner derimot, har jeg ingen problemer :)

Anonymkode: e502a...692

• Liker 2
Skrevet

Vil si at det fremdeles er ham. Hormoner og operasjoner forandrer ikke at han er født gutt. Synes slike operasjoner er forkastelige og motbydelige. Håper inderlig ikke han får noe dekket av det statlige.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vil si at det fremdeles er ham. Hormoner og operasjoner forandrer ikke at han er født gutt. Synes slike operasjoner er forkastelige og motbydelige. Håper inderlig ikke han får noe dekket av det statlige.

Hvorfor er det forkastelig og motbydelig? Det er jo et kjønn som er født i feil kjønn, så ingenting galt med å operere seg til "rett" kjønn. Men som heterofil så forstår jeg jo at det er rart om man skule ha vært i forhold med en, da man på en måte vet at det er ett av samme kjønn på tross.

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det forkastelig og motbydelig? Det er jo et kjønn som er født i feil kjønn, så ingenting galt med å operere seg til "rett" kjønn. Men som heterofil så forstår jeg jo at det er rart om man skule ha vært i forhold med en, da man på en måte vet at det er ett av samme kjønn på tross.

Veldig mange angrer på slike kjønnssoperasjoner i ettertid, ettersom det tross alt er en psykisk lidelse som er grunnen til at de føler de er født i feil kropp. Syns det var flott for Caitlyn Jenner som er godt voksen og vet hva han/hun vil, men å operere på mennesker under 25 år er jeg enig i at er motbydelig og forkastelig. 

Anonymkode: 7820e...1a9

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Veldig mange angrer på slike kjønnssoperasjoner i ettertid, ettersom det tross alt er en psykisk lidelse som er grunnen til at de føler de er født i feil kropp. Syns det var flott for Caitlyn Jenner som er godt voksen og vet hva han/hun vil, men å operere på mennesker under 25 år er jeg enig i at er motbydelig og forkastelig. 

Jeg kan være enig at å operere seg for ung er en uting, man bør vente til man er minst 18 sånn i grunn. Men om man er HELT HELT sikker så går det likevel. Har du statistikk på at veldig mange angrer på slike operasjoner?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glad du ikke bestemmer. 

Anonymkode: a24bd...022

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan være enig at å operere seg for ung er en uting, man bør vente til man er minst 18 sånn i grunn. Men om man er HELT HELT sikker så går det likevel. Har du statistikk på at veldig mange angrer på slike operasjoner?

https://www.theguardian.com/society/2004/jul/30/health.mentalhealth

Bare å Google, mye lesestoff om emnet. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...