Gå til innhold

Smilehull på korsryggen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! La i dag merke til i speilet at jeg faktisk har smilehull på korsryggen. Dette har jeg aldri sett før og med store kroppskomplekser så studerer jeg kroppen ganske ofte.. Jeg har ikke gått ned i vekt, jeg tror heller jeg kanskje har gått opp 2-3 kg. Men jeg har vært større enn jeg er nå og aldri hatt dette før. Hva kan det komme av mon tro? :) Jeg er 170 høy og veier 75 kg, eller 76-77 nå. Er det genetisk? I så tilfelle hvorfor har jeg ikke sett dette før nå? Er 22 år. 

Anonymkode: 3f013...30c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smilehull hele tiden, eller bare mår du smiler? Og bare ett, eller nedover langs ryggraden?

Anonymkode: c2ec4...231

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! La i dag merke til i speilet at jeg faktisk har smilehull på korsryggen. Dette har jeg aldri sett før og med store kroppskomplekser så studerer jeg kroppen ganske ofte.. Jeg har ikke gått ned i vekt, jeg tror heller jeg kanskje har gått opp 2-3 kg. Men jeg har vært større enn jeg er nå og aldri hatt dette før. Hva kan det komme av mon tro? :) Jeg er 170 høy og veier 75 kg, eller 76-77 nå. Er det genetisk? I så tilfelle hvorfor har jeg ikke sett dette før nå? Er 22 år. 

Anonymkode: 3f013...30c

Ja, genetisk. Noen har det og andre har det ikke.

Anonymkode: 0e1df...337

• Liker 1
Gjest Froning
Skrevet

Jeg har det også.:nordvesta:

Tror det har med muskler og genetikk å gjøre. Smilehull er sexy.

Skrevet

Jeg har det, og jeg har også hoftebeinet langt opp. Har tenkt at det kan være årsaken.. Jeg er 170 høy og veier 55-60 kg, så tror ikke det har med vekten å gjøre

Anonymkode: b5c18...e69

Skrevet

Mitt smilehull var kreft. Men sånn bortsett fra det var det sexy nok☺

Anonymkode: c2ec4...231

Skrevet

Har opplevd det samme. Føltes snodig. Jeg  har alltid vært før dessverre vært kroppsbevisst. (hatt spiseforstyrrelser ) Og så i mitt 30. år så jeg jeg hadde smilehull på ryggen. De skal jo i teorien mulig alltid ha vært der... men det tviler jeg jo sterkt på jeg da.. ;) he he.

Er forresten meget slank.

Anonymkode: 8b985...e7b

• Liker 1
Skrevet

Jeg  har alltid vært før dessverre vært kroppsbevisst. ... uuups

Jeg var før dessverre alltid svært kroppsbevisst (ang utseende)

Anonymkode: 8b985...e7b

Skrevet

Det er genetisk, ja. Men jeg er den eneste som har det av mine søsken :) Mannen elsker det. Det blir kalt dimples of Venus - og blir sett på som vakkert.

Anonymkode: 8d866...73d

Skrevet

Jeg haregner der og! Men har egentlig aldri tenkt noe spesielt over det før nå..

Anonymkode: 081ac...7a1

Skrevet

Smilehull er fint! Skulle ønske jeg hadde! 😊

Skrevet

Har det jeg også. Til og med under venstre kne har jeg et smilehull :sprettoy:

Skrevet

De har jeg også. Synes de er fine 😀

Anonymkode: 4fe66...72e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...