Gå til innhold

Jenter gjør dere det...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Nu prater jeg nu for meg selv og kompissene mine,ikke sikkert alle gutta gjør det da.

Hvis vi gutta ser en lekker jente,kan vi godt si:

*Sjekk den kroppen,hun kunne jeg godt ha knu...

*Sjekk de puppa på hun,de hadde vært noe klemt på.

*Sjekke den rompa,hun hadde vært noe og tatt bakfra

*Sjekk det lange håret,det hadde vært noe og holdt tak i mens man tok ho bakfra. Osv

Dere skjønner tegninga! :sjarmor:

Sier dere sånne ting om gutta til vennene deres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottemor

I min venne krets har jeg ikke opplevd slike utalelser,ikke så grove i alle fall....

Har noen søte :

* sukkertøy kan jeg få smake?!

* hva var det som gikk for bi,var det lørdags snopet!!

* han var ikke dum,kunne gjerne tenkt meg en smaks prøve av denne retten ja!!!

* ja takk to sånne :)

OSV.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en bekjent av meg som slapp ut av fengselet en gang, og det var en femten år gammel jente som var dritkåt på karen. Han har ikke tømt seg på flere måneder fortalte jeg ungjenta, han kan tømme seg på meg, svarte jenta.

Hallo, da forsto jeg at det er mye "uoppløyd" i kvinnepsyken.... du søte og prektige ungpike... hun finnes vel kun i noveller og mag.

Det er i virkeligheten sier jeg dere.... det er i virkeligheten ungjenters galskap eksisterer....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I venninnegjengen har vi en 'intern kode' på smaskens manneben som går forbi: 'Hva er den lyden?' Ingen skjønner hva vi EGENTLIG mener, men 'svaret', som ikke blir sagt er: 'Å det er bare trusa mi som falt på gulvet...' Ellers har vi mer opplagte ting som 'Hold meg fast, jeg sklir av stolen!' eller den meget intelligente 'RAUT!' :oops:

Dritbarnslig, jeg vet, skulle ikke tro vi var voksne jenter med utdannelse og gode jobber, men vi har holdt på med dette i femten år så hvorfor stoppe nå???? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gest :

Jezz,

akuratt

sånn! Neida. I min venne krets, blir det mer

*Oioioi...skjekk den brystkassa der da!

*Lurer på hvor mye han DER har trent. Han var skikkelig Fiiiin!

*Så søt han der var da! Gå bort til han da!

*ååååh, han der var pen!

Altså.....vi er ikke så "nakne" når vi sier sånt...skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det heller går på om han er populær eller har er rik, og det kan man jo ofte se av tøyet. Men heldigvis er flere og flere menn bevisst på denne situasjonen, så vi lar oss ikke lure av denslags triks.

Selv er jeg veldig anonym av både væremåte og privatperson.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er vel bare nyanser hvordan man sier ting! :briller:

Tok nu bare de grove for og bevise et poeng,det jeg ville fram til var at det ikke bare går i de dannede som:

*Han var fin

*Deilig fyr det der

Osv

Ville egentlg vite om dere tenker i de banene.

Kan vel egentlig ikke tenke meg at dere jenter er noe bedre enn oss på det området. :blunke:

Måtte bare spørre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har hørt utrykk som :

:-? Jeg skulle ikke ha nevnt betaling...............

:sjarmor: Oj....nå kjenner jeg at det rassler i eggstokkene..........

Ellers går det mer på :

:P Se de fine øynene da....

:lol: Han var flott han.....

:wink: NYDELIG rumpe..........

Kjekt å se på flotte mannfolk, men synes nå min egen er best da............ :lol:

-Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke vi pleier å si noe spesiel egentlig... trengs liksom ikke det, når hele samtalen går i stå og alles hoder fyker i en og samme retning!

Dersom kun en av oss`s samtale stopper og øynene fyker i en spesiell retning, trengs heller ikke noe sies!

Men uttrykk som; "DEN rompa kunne jeg godt kjent litt på..." kan vel dette ut av visse av oss... :oops:

(men om jeg ville gjort det om jeg fikk sjansen? neppe, har funnet en rompe som gir meg mer en nok mulighet til å både beskue og å kjenne på... så dersom resten av personligheten viser seg å være like bra, så lover det godt for min del..) (men blikket ser jo en pen rompe lell)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok en utrolig barnslig jentegjeng som er veldig på kanten og tar oss selv lite høytidelig til tider.Vi slenger en masse kommentarer og har et lass med kallenavn på ting som andre utenfor gjengen ikke forstår.

Det er ikke uvanlig å si :Kunne godt tenkt meg den snopeposen der..Tenk om han kunne gitt meg noe bernaesaus i pitaen min..Sjekk det stykke der..Hadde ikke sagt nei til å kjenne litt på ham..Plukker du meg opp igjen hvis jeg sklir av stolen ??Kunne godt luftet Rositaen for ham...

Andre vil nok oppfatte oss som altfor groteske i munnbruken..Vi ler av det og syns det er barnslig og morsomt..Det er jo tross alt bare en måte å uttrykke seg på.

Kine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

HEHE!

Skjønte nesten det at det måtte være noen likesinnede blant jentene!

Æ e fra nord-norge,derfor disse saftig uttrykkene i første innlegg.

Vi tar oss selv ikke så høytidlig derfor er det artig og si det på forskjellige måter,men alle forstår hva vi mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...