Gå til innhold

Forstørrelse av rumpen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har forstørret rumpen med eget fett, som kan fortelle om erfaringer? Noen som har før og etter bilder?

Anonymkode: d0ad6...fdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg gjorde det med trening og vektøkning.

Anonymkode: 6623b...85f

• Liker 1
Skrevet

utrolig trist generasjon :(

• Liker 4
Skrevet

La det være, det ser bare utrolig rart ut. 

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, brownbrown skrev:

utrolig trist generasjon :(

Smak og behag. Noen tar silikon, andre forstørrer rumpen. Jeg er flatbrystet, føler selvsagt på presset, men kunne aldri tenke meg og forstørret brystene. Rumpen derimot ;) En smakssak. Det er ikke det at jeg vurderer å forstørre rumpen (nå), men interessant å høre om andres erfaringer!

Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Plastikk i ræva har jeg aldri forstått meg på. Bryr meg ikke om andre velger å gjøre det, men jeg forstår ikke helt hvorfor.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smak og behag. Noen tar silikon, andre forstørrer rumpen. Jeg er flatbrystet, føler selvsagt på presset, men kunne aldri tenke meg og forstørret brystene. Rumpen derimot ;) En smakssak. Det er ikke det at jeg vurderer å forstørre rumpen (nå), men interessant å høre om andres erfaringer!

det er ikke det som er trist. men at folk tar operajon for å forstørre rumpen istedenfor å trene. at folk er så jevlig lat. tar en dame et par mnd med bein trening fra flat ræv til stram. noen er så lat at de dermed skal bruke flere 10 000 kr for å få litt bulk med plastikk i ræven

• Liker 1
Skrevet

Nå spurte TS om det var noen som hadde gjort det. Ikke om dere synes det er greit eller ikke :)

Anonymkode: f00a6...f0a

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vanskelig med å forstå behovet for å forstørre rumpen. Du kommer verken til å bli mer attraktiv eller fornøyd med deg selv. Våkn opp og se realiteten. Plastikk er ikke livet. Ønsker du deg en større rumpe, er det bare å melde seg på et treningssenter. Lykke til!

Anonymkode: 8ba4c...4f0

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vanskelig med å forstå behovet for å forstørre rumpen. Du kommer verken til å bli mer attraktiv eller fornøyd med deg selv. Våkn opp og se realiteten. Plastikk er ikke livet. Ønsker du deg en større rumpe, er det bare å melde seg på et treningssenter. Lykke til!

Anonymkode: 8ba4c...4f0

det er mer attratkiv for menn jo. en bra trent riumpe. silikon i rumpen gjør at den ser bedre ut. dessverre

Skrevet

I mine dager skulle rumpen være minst mulig og nå skal de være gigantiske. Hva blir det neste? Svære føtter og hender?

Anonymkode: 59a10...33f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...