Gå til innhold

Er dette alt for mye på en dag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Frokost: 2 knekkebrød med (2) kokt egg, med lett majones og kaviar. + 1 skyr yoghurt. 
Middag: 1 pakke toro lasagne, nesten hele formen. Med hvitløksbaguetter. En halv "stang".  
Kveldsmat: 1 skyr yoghurt. 
1,5 l Fanta
1 l sjokomelk

Er dette mye på en dag?

Kvinne, 31. 

Anonymkode: e5f4f...4ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for mye mat, men jeg synes det blir for mye brus og sjokolademelk.

Anonymkode: 6b8fd...48d

• Liker 2
Gjest Athleisure
Skrevet

Synes ikke det høres for mye ut, men om det er slanking som er målet ville jeg ikke drukket så mye brus. 

Skrevet (endret)

Utifra en rask beregning med livstilappen Lifesum (anbefales om du vil ha kontroll på inntaket) kom jeg frem til at du har spist 2890 kcal iløpet dagen, som regnes som veldig mye om du ikke er ekstremt aktiv (forbrenner 1100 kcal iløpet av dagen på trening, ski, o.l). En normalt aktiv kvinne forbrenner ca.1700 kcal iløpet av en dag. Om du hadde droppet sjokolademelk og fanta hadde du spist ca. 1470 kcal, som er en normal mengde kcal iløpet av en dag. :)

Endret av Kaffefrøken
Skrevet

Dropp fantaen og sjokomelka. 

Sleng på en salat til lasagnen og gjerne litt frukt&grønt i løpet av resten av dagen.

Skrevet

Jeg hadde sultet på det der. 

Jeg tror du trenger så mye fanta og sjokomelk fordi det blir litt lite mat på en dag. Hadde endret kveldsmaten til to skiver eller noe annet du blir mett av og droppet brus og sjokomelk. 

Anonymkode: 08978...0a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...