Gå til innhold

Gigolo. Noe dere damer kunne tenkt dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg er en 26 år gammel kar som er tilbake på skolebenken igjen. I den sammenheng kunne jeg trengt litt ekstra penger som ikke innebærer så mye jobb utenom studiene, så jeg vurderer å begynne å jobbe som gigolo (mannlig prostituert). Men finnes det egentlig noe marked for dette med kvinner som kundebase? Jeg vet med meg selv at jeg ser langt over gjennomsnittlig bra ut, og får mye mer oppmeksomhet fra jentene på universitet enn hva jeg ser er normalt for andre menn. Jeg har en naturlig libido som overgår det meste, og kan prestere med hvem som helst når som helst. Bryr meg overhodet ikke om kvinner utseende eller noe sånn. Så lenge du er kåt og villig, så syns jeg du er flott. Jeg er også flink med mennesker, og en god lytter. Har alltid vært en "people pleaser" (på godt og vondt), så jeg vet hva jeg skal si og hvordan jeg skal te meg for å få mennesker rundt meg til å føle seg vel. Mine evt. fremtidige kunder kommer alltid til å føle seg både verdsatt og begjært, uansett alder, fasong, personlighet, selvbilde o.s.v. 

Er dette en tjeneste som kunne vært interessant for noen av dere kvinner sånn rent hypotetisk sett?

Anonymkode: df865...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, ja hvorfor ikke? Massage m/orgasmegaranti, litt TLC... Kunne tatt i på det jeg! Du må regne med en kundebase med alder rundt 40... 😉

Anonymkode: 7f54a...caa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke singel, men om jeg hadde vært det: Nei takk! Betaler ikke for sex uansett hvor mye "over gjennomsnittet" du er. Vil ha sex med en jeg er glad i, og en som er glad i meg. Selv i sølibat-perioder har jeg aldri savnet sex nok til å ha en ONS engang. 

 

Edit: og jeg er "rundt 40", som h*n over meg skriver. 

Endret av Amawhatsnot
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha nei å betale for sex er virkelig noe av det mest nasty og lavmål som finnes!  

Anonymkode: 1f983...df1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke en tjeneste jeg ville benyttet meg av :) 

Anonymkode: 7e8c6...72a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trooor mannlige prostituerte er mest interessante for menn egentlig. Jeg ville ikke kjøpt sex, uansett hvor mye over gjennomsnittet personen var.

Anonymkode: 5e3c7...16b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha nei å betale for sex er virkelig noe av det mest nasty og lavmål som finnes!  

Anonymkode: 1f983...df1

Det har du lov å mene, og har sikkert gode grunner for det også. Men jeg er helt uenig med deg. Jeg syns det er 100% en privatsak, og ikke noe som er gjenstand for noen moralsk kvalitetsvurdering (så lenge det er frivillig så klart, noe det jo vil være i mitt tilfelle). Og dessuten trenger det jo ikke å handle om bare sex. Faktisk trenger det ikke å handle om sex i det hele tatt. Det kan være mange grunner til at noen vil ha litt selskap av den mer intime sorten (enten fysisk eller mentalt). Ensomhet f.eks, eller andre ting som kan ramme selv den beste.

Anonymkode: df865...caf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har du lov å mene, og har sikkert gode grunner for det også. Men jeg er helt uenig med deg. Jeg syns det er 100% en privatsak, og ikke noe som er gjenstand for noen moralsk kvalitetsvurdering (så lenge det er frivillig så klart, noe det jo vil være i mitt tilfelle). Og dessuten trenger det jo ikke å handle om bare sex. Faktisk trenger det ikke å handle om sex i det hele tatt. Det kan være mange grunner til at noen vil ha litt selskap av den mer intime sorten (enten fysisk eller mentalt). Ensomhet f.eks, eller andre ting som kan ramme selv den beste.

Anonymkode: df865...caf

Du har nok rett i dette, men personlig ville jeg følt meg mer ensom av å måtte betale for at noen skulle gi meg intimitet og nærhet. Slik tror jeg mange kvinner føler det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det er nevnt her. Du har nok størst sjans for å kunne tjene noe særlig som gigolo om du stiller rumpa di til disposisjon og er villig til å suge kuk.

Anonymkode: 1f5b1...a76

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og er langt over gjennomsnittet pen men tror ikke gigolo hadde vært noe for meg. driver ikke å selger min egen kropp og selvrespekt for penger....dessuten tror jeg ikke det er særlig marked for det. isåfall er det overvektige damer på 40 + som er kundene dine

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ville ikke benyttet meg av tilbudet ditt, eller andre prostituerte for den saks skyld. Jeg syns horekunder har ett forferdelig menneskesyn.

Men det er sikkert de som vil benytte seg av deg om du velger å selge deg. Jeg tror både du blir å kunne få mannlige og kvinnelige kunder, jeg tror ikke det er bare menn som blir å være villig til å utnytte deg for penger. 

Jeg håper at du blir å ombestemme deg . Men om du blir å gjøre dette, vær forsiktig. Man hører jo så mange historier om hva som skjer med mennesker i sex industrien, og vil ikke at noe vondt skal skje deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, brownbrown skrev:

jeg og er langt over gjennomsnittet pen men tror ikke gigolo hadde vært noe for meg. driver ikke å selger min egen kropp og selvrespekt for penger....dessuten tror jeg ikke det er særlig marked for det. isåfall er det overvektige damer på 40 + som er kundene dine

Jeg tror ikke kvinner har mindre behov for å føle seg elsket og begjært gratis bare fordi de er tjukk.

Sorry ts! Kvinner velger nok sølibat foran den fantastiske kroppen din for penger. Menn er en sikrere inntektkilde for deg.

Anonymkode: 98673...7b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke kvinner har mindre behov for å føle seg elsket og begjært gratis bare fordi de er tjukk.

Sorry ts! Kvinner velger nok sølibat foran den fantastiske kroppen din for penger. Menn er en sikrere inntektkilde for deg.

Anonymkode: 98673...7b4

 

Det er langt lavere etterspørsel etter mannlige sexarbeidere som kun har sex med jenter enn vica versa, men det er absolutt et marked for det. Det er det ingen tvil om. Det er mange på 40+ som er lei ekteskapet. Andre vil prøve en som har stor pikk. I tillegg har vi damer, gjerne litt eldre som ikke har vært spesielt heldige med utseende. Markedet er ikke veldig stort, men det er der, og er TS virkelig så kjekk som han sier, har en høy sosial EQ, har libidoen på plass, er god med tunga og har forholdsvis stor pikk tror jeg han fint kan hente inn litt ekstra cash.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på prisen. Tilbud og etterspørsel. 

Ingen tvil om at tilbudet langt overgår etterspørselen. Så om jeg skulle være interessert måtte du ha priset deg interessant. 

Type 50 kr for en helg med alle tjenester inkludert.

Anonymkode: 4cda9...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på prisen. Tilbud og etterspørsel. 

Ingen tvil om at tilbudet langt overgår etterspørselen. Så om jeg skulle være interessert måtte du ha priset deg interessant. 

Type 50 kr for en helg med alle tjenester inkludert.

Anonymkode: 4cda9...186

Weekend-tilbud 39,90. :fnise:

Anonymkode: 2af55...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 41 men flere jenter på 25 spurte om de kan kjøpe meg. Bare noen få fikk lov.

Anonymkode: 5f2a7...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 41 men flere jenter på 25 spurte om de kan kjøpe meg. Bare noen få fikk lov.

Anonymkode: 5f2a7...63a

:hoho:

Anonymkode: 79921...b63

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hoho:

Anonymkode: 79921...b63

Men jeg sa jo ikke at det var sex de ville kjøpe ahaha

Anonymkode: 5f2a7...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...