Gå til innhold

Emosjonelt utbrudd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, vet bare at jeg ikke holder ut mer. Har gått hos psykolog en stund, men får litt av det samme utbruddet (emosjonelt) nå som jeg fikk de første  gangene jeg var hos henne. Men blir så mye annet å ta opp at jeg glemmer bort i samtalen. I tillegg føler jeg mye mer på angst nå, jeg griner og alt men seriøst, finnes det ikke håp? Jeg klarer ikke mer, det er for mye. Jeg har kun en venn jeg kunne ta opp med, men hun er ikke så mye tilgjengelig. Og det er ca en uke til neste time hos psykologen... hjelp

Anonymkode: 4398b...cce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du gå oftere?

Ellers ringer jeg i blant en hjelpetelefon, det hjelper for meg i alle fall.

Anonymkode: 53012...5d2

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du gå oftere?

Ellers ringer jeg i blant en hjelpetelefon, det hjelper for meg i alle fall.

Anonymkode: 53012...5d2

Klarer ikke ta ting på telf, får bare angst av det og.

Kan jeg bare be om oftere/flere timer hos psykologen? Er det sånt psykologer avgjør ettersom hvor mye det trengs? Er redd hun skal tenke at jeg overdriver eller noe lignende... 

Skrevet

Hei 

Du kan be om flere timer hos din psykolog.  det har jeg gjort når ting var litt tøffere for meg.  har du vurderet frivligg innleggelse?  Det gjorde jeg og skal si at det hjalp meg godt :)

• Liker 1
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet
40 minutter siden, miihita skrev:

Hei 

Du kan be om flere timer hos din psykolog.  det har jeg gjort når ting var litt tøffere for meg.  har du vurderet frivligg innleggelse?  Det gjorde jeg og skal si at det hjalp meg godt :)

Fint å høre at det hjalp deg. 

Da kan jeg prøve å spørre om flere timer neste gang. Nei,  har ikke vurdert det, men det kan kanskje vurderes... i så fall takk, som delte erfaringen din ❤

TS

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, miihita skrev:

Hei 

Da kan jeg prøve å spørre om flere timer neste gang. Nei,  har ikke vurdert det, men det kan kanskje vurderes... i så fall takk, som delte erfaringen din ❤

TS

Skrevet
43 minutter siden, miihita skrev:

Hei 

TS

Skrevet
44 minutter siden, visningsnamn skrev:

Kirkens SOS har en chat (den er åpen fra halv sju til halv elleve, så dessverre ikke akkurat nå), så du slipper å snakke i telefonen. Hvis det kan være til hjelp i mellomtiden. https://www.soschat.no/

Takk, det visste jeg ikke noe om. Høres ut som noe keg kan prøve ut ❤❤

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...