Gå til innhold

Noen tannleger her??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et hull i en tann, og har flere ganger fått bekreftet dette av tannlegen. Likevel vil han ikke borre og fylle de, og fastholder at så lenge jeg pusser tennene, bruker tanntråd og skyller munnen så holder dette hullene i sjakk. Hvorfor pokker tar han ikke og fyller hullene og blir ferdig med det? De går jo ikke bort av seg selv.  Blir så luta lei av hele greien! 

Anonymkode: 9dfc6...c03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til en annen tannlege da?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Violetta skrev:

Gå til en annen tannlege da?

Denne tannlegen er den nærmeste og jeg bor på et veldig lite sted. Men tanken har selvfølgelig streifet meg. Lurer mer på hvorfor, om dette er en tanke som går igjen hos flere tannleger eller om det kun er min det er noe galt med. 

Skrevet

Hvis hullet er veldig lite tror jeg dette er normal praksis. Er det lite, kan det gjøre mer skade å borre istedenfor å bedre det. Jeg er ikke tannlege selv, men har vært i samme situasjon som deg og da fikk jeg beskjed om dette av tannlegen (med mindre vi har vært hos samme, da :P )

Anonymkode: 61aa8...e44

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hullet er veldig lite tror jeg dette er normal praksis. Er det lite, kan det gjøre mer skade å borre istedenfor å bedre det. Jeg er ikke tannlege selv, men har vært i samme situasjon som deg og da fikk jeg beskjed om dette av tannlegen (med mindre vi har vært hos samme, da :P )

Anonymkode: 61aa8...e44

Ja kanskje det! Hvilken by var din i? Frustrerende er det likevel, når det iser når jeg tygger på harde ting og tannlegen fortsatt vil vente. Redd for at det utvikler seg til mer alvorlig hull, som blir dyrere og mer smertefullt., Og om det er slik du nevner det så kunne jo tannlegen gjort meg en tjeneste og forklart hvorfor han ikke vil fylle det. Så hadde jeg forstått det bedre, isteden for: nei vi gjør ikke det nå, bare la det gå. 

TS

Gjest MrGreen
Skrevet