Gå til innhold

Funker spåtjenester?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer å dele? Jeg er desperat etter svar, og trenger noe hjelp. Har noen opplevd at spåtjenester faktisk er realistisk? Hvilken tilbyder da, og har du noen å anbefale? 

Anonymkode: 4b6a9...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spøtjenester fungerer som inntektskilde for den som tilbyr spåtjenester. Og der slutter funksjonen. 

Anonymkode: 7b3c3...bb2

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaringer å dele? Jeg er desperat etter svar, og trenger noe hjelp. Har noen opplevd at spåtjenester faktisk er realistisk? Hvilken tilbyder da, og har du noen å anbefale? 

Anonymkode: 4b6a9...dfc

Funker IKKE!!

Anonymkode: b52ff...9cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎13‎.‎02‎.‎2017 den 18.16, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaringer å dele? Jeg er desperat etter svar, og trenger noe hjelp. Har noen opplevd at spåtjenester faktisk er realistisk? Hvilken tilbyder da, og har du noen å anbefale? 

Anonymkode: 4b6a9...dfc

Spåtjenester får man over bredt område. Noen er seriøse, mens andre ikke er det.

Å finne de seriøse på et teletorg, blir som å lete etter nåla i høystakken.

De fleste seriøse, som starter sin karriere i spå telefon, blir som oftest ikke værende når de finner ut hvordan systemet fungerer.

Man kan finne en person med bilde og navn på spåtjenestene som er dyktig og seriøs. Det er ingen garanti for at akkurat den personen er i andre enden av røret når du ringer. Dette fordi det kan bli brukt vikarer.

Linjene utvides dere som det er en flink, som får stor pågang på linje. Dette opplyses det ikke om i annonsen. teletorg tjener godt på det likevel.

Man ringer, så hører man kanskje at det ikke er samme person man pratet med sist. Tid er mye penger på slike linjer. Derfor vil de fleste ikke gå inn på å diskutere dette, men spør heller i vei raskest mulig om sine spørsmål. Da det er dyrt å ringe teletorg, er det naturlig å prøve å holde kostnadene for samtalen ned til minst mulig.

Det er kjente personligheter som man kan bestille hos, de kan nok sine saker. En del som har vært på tv. Det er kostbart og lange ventetider.

Her på kg finnes det flere med evner til å spå. Noen av de lever av det, mens andre har det som hobby. Flere tilbyr iblant sine tjenester her, og det er gratis å få spå her.

Du kan komme med dine spørsmål, så kan jeg se hva jeg får opp.

Anonymkode: b3750...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan komme med dine spørsmål, så kan jeg se hva jeg får opp.

Anonymkode: b3750...c4e

Blir det flere barn på oss? :) :) :) 

Anonymkode: f0c42...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan komme med dine spørsmål, så kan jeg se hva jeg får opp. Anonymkode: b3750...c4e

Hvem er du da? Alle som fusker i faget kan si at de spår hvis de vil det. Kan du si litt om deg selv? 

Anonymkode: 7f274...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. De funker.

Det har ingen betydning hvilke av de du bruker. Alle kan se fremtiden og forteller utelukkende sannheten. De er meget nyttige mtp lottotall, forlagte ting og ikke minst: Hvordan det vil gå deg i fremtiden.

Ved hjelp av spåtjenester kan man eliminere dårlige ting og mer eller mindre skreddersy livet sitt fremover.

Man bør minst ringe en gang pr 14 dag for å holde seg oppdatert på livet som venter.

Anbefales!!

Anonymkode: 48499...3fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er du da? Alle som fusker i faget kan si at de spår hvis de vil det. Kan du si litt om deg selv? 

Anonymkode: 7f274...455

Hvem er du selv da? Alle som skriver anonymt kan tillate seg å spørre om hva som helst, og kuppe andres tråder uten at det får konsekvenser.

Forstår at du har spørsmål, men dette er ikke rette tråden å stille de. Av respekt for ts, anbefaler jeg deg å opprette din egen tråd om det du lurer på.

Jeg er nysgjerrig på hva du mener av info om meg, som kan gi deg opplysninger og klarhet i om jeg har evnen til å spå eller ikke. Hva vil du vite egentlig vite?

Anonymkode: b3750...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du trenger svar på? Veldig gambling å ringe til de spåtjenestene, da kun noen få er gode, i tillegg kan man bli avhengig. Prøv å løse problemet på en annen måte, jeg snakker av erfaring.

Anonymkode: becc0...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir det flere barn på oss? :) :) :) 

Anonymkode: f0c42...291

Jeg har gitt ts en mulighet til å komme med spørsmål, som jeg kan se på. Det er ikke rett av andre å kuppe tråden med egne spørsmål, syns jeg. Det er heller ikke rett av meg å spå andre i ts sin egen tråd. Det er en oppriktig mening jeg har.

Jeg skal likevel svare deg og bare deg, og det er av en grunn. Energien er godt gjenkjennelig for meg, og jeg sier fortsatt ja til ditt spørsmål, jeg får opp at det blir flere barn! ;) 

 

Anonymkode: b3750...c4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal likevel svare deg og bare deg, og det er av en grunn. Energien er godt gjenkjennelig for meg, og jeg sier fortsatt ja til ditt spørsmål, jeg får opp at det blir flere barn! ;) 

 

Anonymkode: b3750...c4e

Jeg blir oppriktig imponert om det viser seg at du har rett. Jeg steriliserte meg for fem år siden. 

Anonymkode: f0c42...291

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gitt ts en mulighet til å komme med spørsmål, som jeg kan se på. Det er ikke rett av andre å kuppe tråden med egne spørsmål, syns jeg. Det er heller ikke rett av meg å spå andre i ts sin egen tråd. Det er en oppriktig mening jeg har.

Jeg skal likevel svare deg og bare deg, og det er av en grunn. Energien er godt gjenkjennelig for meg, og jeg sier fortsatt ja til ditt spørsmål, jeg får opp at det blir flere barn! ;) 

 

Anonymkode: b3750...c4e

:klaske:

Anonymkode: 48499...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.2.2017 den 18.16, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaringer å dele? Jeg er desperat etter svar, og trenger noe hjelp. Har noen opplevd at spåtjenester faktisk er realistisk? Hvilken tilbyder da, og har du noen å anbefale? 

Anonymkode: 4b6a9...dfc

Hvis noen virkelig hadde kunnet sett inn i fremtiden, tror du at å gi folk råd om kjærlighet og jobb hadde vært fokuset deres? Tenk deg hva militæret hadde betalt for noen som kunne se inn i fremtiden. Aksjemarkedet hadde kollapset i løpet av en uke osv.

Skjønner at du er i en vanskelig situasjon, men å gi pengene dine til en sjarlatan er neppe løsningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet med telesex for en del år siden. I kontoret ved siden av mitt var spå-avdelingen vår, der var det en del alternative bøker om tarot, astrologi og diverse. Så kunne hun som hadde spåvakt trekke ut litt terminologi og tips som fikk det til å høres mer troverdig ut.

Både sextelefonen og spåtelefonen var i grunnen samtaleterapi med veldig høy minuttpris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, artigsjokk skrev:

Jeg jobbet med telesex for en del år siden. I kontoret ved siden av mitt var spå-avdelingen vår, der var det en del alternative bøker om tarot, astrologi og diverse. Så kunne hun som hadde spåvakt trekke ut litt terminologi og tips som fikk det til å høres mer troverdig ut.

Både sextelefonen og spåtelefonen var i grunnen samtaleterapi med veldig høy minuttpris.

Har alltid vært nysgjerrig på hvordan en samtale på telesex forløper. Har du noen gode historier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 17.2.2017 den 12.55, AnonymBruker skrev:

Ja. De funker.

Det har ingen betydning hvilke av de du bruker. Alle kan se fremtiden og forteller utelukkende sannheten. De er meget nyttige mtp lottotall, forlagte ting og ikke minst: Hvordan det vil gå deg i fremtiden.

Ved hjelp av spåtjenester kan man eliminere dårlige ting og mer eller mindre skreddersy livet sitt fremover.

Man bør minst ringe en gang pr 14 dag for å holde seg oppdatert på livet som venter.

Anbefales!!

Anonymkode: 48499...3fc

Dette er ikke riktig.

http://www.side3.no/her-blir-de-klarsynte-avslrt/5179878.html

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Cold_reading

 

 

Endret av Eirams
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2017 den 7.53, linsejesus skrev:

Har alltid vært nysgjerrig på hvordan en samtale på telesex forløper. Har du noen gode historier?

Jeg er ikke den du spør, men har også jobbet med det. Kort oppsummert: Om å gjøre å dra ut tiden, mye snakk om jobb og hverdagslige ting, littegrann sexprat, masse kjæresteprat, noen som ville være hund, deprimerte menn, tilbakestående menn, noen senile også, noen jomfru-tenåringsgutter, shady lokaler, shady sjef, uteblitt lønn, overprising. 

Ganske triste greier, altså.

Anonymkode: dfdf9...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig bærer jeg på mange ulike erfaringer innen det mennesker flest tenker på som det overnaturlige. Jeg tyder og tolker drømmer og sanser nærvær av energier. Mine forventninger om å bli "trodd" eller tatt alvorlig er lave, nærmest ikkeeksisterende, for jeg vet hvordan omverdenen ser på slike opplevelser. I tillegg er nesten alle disse opplevelsene ganske private og personlige for meg. Jeg tror mange tenker at folk med slike opplevelser er sinnssyke, men hva skal man gjøre når man faktisk er et fungerende menneske i samfunnet som har genuine opplevelser og ikke hallusinasjoner? En annen tanke er at behovet mitt for å bli "trodd" egentlig ikke ligger der, men jeg skal likevel fortelle deg om min korte erfaring med spådomstjenester.

Jeg kan fortelle deg at majoriteten av spåtjenester gjennom telefon er altfor vagt til å gi deg noe mer enn spake og utydelige gjetninger. I tillegg koster det altfor mye. Av ren nysgjerrighet ringte jeg for noen år siden en spådomskvinne der jeg forhørte meg angående min relasjon til et annet menneske. Jeg ønsker ikke å forklare situasjonen eller hva slags relasjon det var. Mitt spørsmål var hva hun så mellom oss i fremtiden. Ifølge henne skulle alt gå fint. Hun tok så feil som det går an, og jeg er i den tro at hun så absolutt ingenting. En uke senere kom regningen på 600 kroner etter en samtale på noe rundt 6-7 minutter.

Du må gjerne forsøke selv, men magefølelsen og erfaringen min forteller meg at spådomstelefoner i hovedsak er for å tjene penger.

Endret av Unusual
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...