BlendaSensitive Skrevet 6. juni 2017 #681 Del Skrevet 6. juni 2017 Ikke så mye aktivitet akkurat. Siste innlegg på facebook er fra 18. mai. Antall følgere har ikke økt noe særlig siden starten, om jeg husker rett. Innlegg fra andra er meget lite, når det regnes "verdier" på facebook så er det blant annet aktiviteter og engasjement fra følgere/andre som teller. https://www.facebook.com/prettyflowerbox/ Og utfra instagram virker det som at de mest sprer sine blomsterbokser på events, som de muligens sponser selv. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Navios Skrevet 6. juni 2017 #682 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) På 23.2.2017 den 11.17, Navios skrev: Man kan ikkje betale Google for å skjule kritikk. Man kan i beste fall, med EU-retten i hand be om å få skjult negativ omtale om seg sjølv ref "right to be forgotten". Og det er ganske strenge kriterier for det. Her har tråden vore borte i så mange dager at den truleg ikkje er indeksert lenger. Tråden dukker opp igjen https://support.google.com/legal/contact/lr_eudpa?product=websearch&hl=no KG-tråden er på side ein når ein googlar "Pretty Flower Box". Så det var slutten på konspirasjonsteorien, antar (håper) eg, om at både KG hadde gøymt tråden fra søkene og at PFB hadde betalt Google for å fjerne søkeresultatene osv. Tråden var skjult, og det straffar Google. No har den vore åpen igjen lenge, og er tilbake. Mvh ein av disse idiotane som påpekte at dette kom til å skje for nokre mnd siden https://www.google.no/?gfe_rd=cr&ei=es82WcX9Kuvk8Aekr4WoDQ#q=pretty+flower+box Endret 6. juni 2017 av Navios Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 7. juni 2017 #683 Del Skrevet 7. juni 2017 De boksene med Sparebank1 Kunne de ikke ha printet på logoen i sølv eller noe da? Neida, her er vi så ekslusive at vi gjør så det ser ut som at man bare har klistra på ett klistremerke! Til å være opptatt av stil og slikt er de ikke så flinke til å style. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacklost Skrevet 8. juni 2017 #684 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Håper ingen av disse stakkars totalt uvitende bloggerne får tilsendt en Sparebank1-bøtte fra "en ukjent avsender", men gudene skal vite at alt er mulig. Endret 8. juni 2017 av Jacklost 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 5. september 2017 #685 Del Skrevet 5. september 2017 Bump. Noe nytt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 5. september 2017 #686 Del Skrevet 5. september 2017 Er det papp altså?! For den prisen burde det I alle fall være metall slik at man har en fancy søppelbøtte når blomstene har krepert. Fatter ikke at noen som anser seg selv som så ekslusiv og spesiell velger å reklamere ved å dele dette ut til harrytassbloggere, et produkt som er ekslusivt og av kvalitet burde vært smarte nok til å markedsføre seg selv med litt met respekt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 5. september 2017 #687 Del Skrevet 5. september 2017 De har ikke skrevet på FB siden 8. Juni. IG er mer aktiv. Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan de tjener penger 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 6. september 2017 #688 Del Skrevet 6. september 2017 De har lyst ut en stilling på facebook nå... https://www.linkedin.com/jobs/view/441172251/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 6. september 2017 #689 Del Skrevet 6. september 2017 15 minutter siden, Riskrem skrev: De har lyst ut en stilling på facebook nå... https://www.linkedin.com/jobs/view/441172251/ Får håpe at de ikke betaler "like bra" som det de skulle betale for fotograf 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magnifiq Skrevet 7. september 2017 #690 Del Skrevet 7. september 2017 På 6.9.2017 den 19.11, Riskrem skrev: De har lyst ut en stilling på facebook nå... https://www.linkedin.com/jobs/view/441172251/ "Vi leter etter en person som vil være med på å bygge Skandinavias største og mest anerkjente nettbutikk for blomster. Et eventyr som to gründere har startet på hvor vi trenger flere ressurser innenfor digital markedsføring!" seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 7. september 2017 #691 Del Skrevet 7. september 2017 1 time siden, Magnifiq skrev: "Vi leter etter en person som vil være med på å bygge Skandinavias største og mest anerkjente nettbutikk for blomster. Et eventyr som to gründere har startet på hvor vi trenger flere ressurser innenfor digital markedsføring!" seriøst? Eeeeeeh, snakk om å leve i en drømmeverden... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Nas Skrevet 8. september 2017 #692 Del Skrevet 8. september 2017 (endret) På 6.9.2017 den 19.11, Riskrem skrev: De har lyst ut en stilling på facebook nå... https://www.linkedin.com/jobs/view/441172251/ Interessant at de i stillingsannonsen presiserer at personen skal jobbe mot og med bloggere/influencers. De som ikke sponser bloggere og kjendiser (og sikkert ikke andre heller). Jeg understreker at dette ikke er en sensasjon som trenger å diskuteres engang. Det bekrefter jo bare det som er skrevet over mange sider i denne tråden allerede. Jeg limer egentlig inn fordi jeg synes det er for dumt med all denne dobbelkommunikasjonen folk driver med nå for tiden. Akkurat som om annonsemerking ville medført konkurs for både annonsør/sponsor og bloggbedrift. Trolig ville ikke folk flest brydd seg døyten om det. (Og jeg snakker selvfølgelig om det som allerede har skjedd, og ikke hva som vil skje i fremtiden. Det gjenstår å se.) Sakset fra stilling ledig annonsen (imgur) Ansvar for eventer, sponsoravtaler og produktplasseringer Kontakt og samarbeid med bloggere Særdeles god på sosiale medier God innsikt i bloggverden og hvilke influencers som er aktuelle Endret 8. september 2017 av Anna Nas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Angelina Skrevet 8. september 2017 #693 Del Skrevet 8. september 2017 Tråden er ryddet for ryktespredning. Dark Angelina, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 9. september 2017 #694 Del Skrevet 9. september 2017 På 8.9.2017 den 10.08, Anna Nas skrev: Interessant at de i stillingsannonsen presiserer at personen skal jobbe mot og med bloggere/influencers. De som ikke sponser bloggere og kjendiser (og sikkert ikke andre heller). Jeg understreker at dette ikke er en sensasjon som trenger å diskuteres engang. Det bekrefter jo bare det som er skrevet over mange sider i denne tråden allerede. Jeg limer egentlig inn fordi jeg synes det er for dumt med all denne dobbelkommunikasjonen folk driver med nå for tiden. Akkurat som om annonsemerking ville medført konkurs for både annonsør/sponsor og bloggbedrift. Trolig ville ikke folk flest brydd seg døyten om det. (Og jeg snakker selvfølgelig om det som allerede har skjedd, og ikke hva som vil skje i fremtiden. Det gjenstår å se.) Sakset fra stilling ledig annonsen (imgur) Ansvar for eventer, sponsoravtaler og produktplasseringer Kontakt og samarbeid med bloggere Særdeles god på sosiale medier God innsikt i bloggverden og hvilke influencers som er aktuelle Så det er sånn de skal drifte businessen sin. Hadde ikke sovet godt om natta hvis jeg visste at selve forretningsmodellen handler om å balansere på line både etisk og lovlighetsmessig. Håper dette smeller skikkelig på et tidspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 10. september 2017 #695 Del Skrevet 10. september 2017 Husker vi diskuterte denne bedriten og jeg tror samtlige meldte de inn til Forbrukerombudet. Spørs om det ikke bør gjøres en gang til, sammen med jobbannonsen. Det er jo tydelig at de drev med snikreklame og ikke-merket sponsing, selv om de hardnakket nektet for det. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 26. november 2017 #696 Del Skrevet 26. november 2017 Noe nytt her? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 2. mars 2018 #697 Del Skrevet 2. mars 2018 Så, går businessen bra eller? De er veldig aktiv på FB 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 3. mars 2018 #698 Del Skrevet 3. mars 2018 (endret) Gartner og tidligere glamourmodell Helene Rask har vist frem denne boksen tre ganger den siste måneden uten å merke det som reklame. Hun kaller seg for helenehagefroken på Instagram. Tilfeldig plassering?.. Endret 3. mars 2018 av Jordbærogfløte 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 3. mars 2018 #699 Del Skrevet 3. mars 2018 Hvordan tjener de penger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 4. mars 2018 #700 Del Skrevet 4. mars 2018 https://www.proff.no/selskap/cakes-by-hancock-as/oslo/nærings-og-nytelsesmidler/IF4TSHY116S/ @MalloryK Kakefirmaet som bedrev voldsom produktplassering hos de ulike bloggerne sammen med Pretty Flowerbox ble oppløst 28.10.2017. Disse to firmaene har flere linker, og styreleder i Cakes by Hancock er samme dame som oppgis å være grunder av Pretty Flowerbox. Når man ser likheten i hvordan de to firmaene har brukt bloggere for å promotere firmaet, så ville jeg ikke holdt pusten hva gjelder økonomisk suksess for Pretty Flowerbox. Markedsføringsstrategier er jo tilnærmet identisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg