Cavatina Skrevet 15. februar 2017 #181 Del Skrevet 15. februar 2017 1 time siden, Sirkustjukk skrev: Instgramkontoen dems https://instagram.com/p/BQhmj3Dlo1g/ Det der har vi jo bare deres ord for. De kan jo si akkurat det som passer for narrativet deres 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 15. februar 2017 #182 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) 1 time siden, Sirkustjukk skrev: Instgramkontoen dems https://instagram.com/p/BQhmj3Dlo1g/ Hvordan vet de allerede nå at kundene er fornøyde? Forresten, det der lignet på roseleveransene som kom i blomsterbutikken jeg tidligere jobbet i, roser trykt sammen i en bøtte. Til en laaangt billigere pris, selvsagt. Bøttene var dog av plast, ikke papp. Endret 15. februar 2017 av Ranunkelen 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mallory Skrevet 15. februar 2017 #183 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) 10 timer siden, bc89 skrev: Sykt at de omsatte disse bøttene for 100 000kr bare i går! (80 leveringer på valentines) Det er mye til å være en såpass tacky innpakning. Kanskje sitter de igjen med en gevinst på litt under halvparten av omsetningen på 100 000 kroner. Blomsterbutikken skal jo ha betalt for blomstene og trolig også selve jobben med å arrangere rosene. Om de på lengre sikt selger like bra og produktet genererer god inntekt basert på kvalitetsblomster samt ryddig og ærlig markedsføring med respekt for forbrukerne, er det dem vel unt. Kvinner som lykkes i business på ærlig vis er kjempebra. Jeg tenker at prettydamene og andre kommersielle aktører hadde gjort lurt i å styre unna bloggere som er kjent for å mangle integritet. Dessverre virker det som disse integritetsløse og lite troverdige bloggerne gjør nesten hva som helst for å tjene penger eller motta ting og tjenester gratis, fremfor å opptre med respekt for lover og regler, og ikke minst fremfor å vise leserne respekten de fortjener. Om Pretty Flower Box-jentene ikke skjønner poenget med merking, vet bloggerne veldig godt hva poenget er. Pretty Flower Box er ikke flott, men har forbedringspotensial. Se f.eks Flowers in a Hat Box eller luxury flowers på pinterest. Der begynner konseptet å ligne luksus. Det gjør ikke Pretty Flower Box. Endret 15. februar 2017 av Mallory Forsøkt å forenkle teksten uten å endre meningsinnholdet i opprinnelig innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kelsi Skrevet 15. februar 2017 Populært innlegg #184 Del Skrevet 15. februar 2017 Jeg kommenterte på bloggen til Anne-Brith at den første setningen i brevet fra "Mr X" er det samme som et av slagordene på Instagram-profilen til Pretty Flowerbox. Hun har ikke godkjent kommentaren... 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 15. februar 2017 #185 Del Skrevet 15. februar 2017 Det er faktisk en pappbøtte med en slags plastpose med roser i. Som koster en formue. Ikke rart de må bruke uredelige midler for å få solgt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 15. februar 2017 #186 Del Skrevet 15. februar 2017 Kan vel døpes om til "Petty Flower Box". 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 15. februar 2017 #187 Del Skrevet 15. februar 2017 Pretty little liars 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 15. februar 2017 #188 Del Skrevet 15. februar 2017 Hva besvarte de på Facebookkommentaren? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 15. februar 2017 #189 Del Skrevet 15. februar 2017 2 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Hva besvarte de på Facebookkommentaren? Ingen svar, men kommentaren ligger der enda, og har pr nå 18 liker-klikk 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 15. februar 2017 #190 Del Skrevet 15. februar 2017 Jeg håper virkelig dette er et sideprosjekt, og ikke fulltidsjobben deres. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 15. februar 2017 #191 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) 9 timer siden, Malassezia Furfur skrev: Og hvorfor i all verden er nettsiden, inkludert nettbutikken, på engelsk? De henvender seg jo eksklusivt til det norske markedet! Med priser i norske kroner! Vil tro at de kan skremme bort potensielle kunder da det er lett å bli usikker på om butikken er i Norge eller i utlandet. Det står på Facebooksiden deres at de er "sold worldwide". Lurer på hvor mange bokser man eventuelt kunne bestilt til Australia før det eventuelt ikke lenger svarer seg. Edit før jeg egentlig poster: Jeg prøvde for moro skyld å bestille en søppelbøtte med blomster til Australia, men du får ikke velge andre land enn "Norway" når du skal bestille. Så mye for "sold worldwide". Med mindre de mener at lignende produkter med andre navn kan anskaffes "worldwide", selvsagt. Edit: legger med en Imgur av Facebooksiden i tilfelle de endrer det. Og et annet av selve bestillingsmekanismen. Endret 15. februar 2017 av lenebu 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. februar 2017 #192 Del Skrevet 15. februar 2017 3 minutter siden, lenebu skrev: Det står på Facebooksiden deres at de er "sold worldwide". Lurer på hvor mange bokser man eventuelt kunne bestilt til Australia før det eventuelt ikke lenger svarer seg. Edit før jeg egentlig poster: Jeg prøvde for moro skyld å bestille en søppelbøtte med blomster til Australia, men du får ikke velge andre land enn "Norway" når du skal bestille. Så mye for "sold worldwide". Og i Norge snakker vi alle engelsk. Skjønner de ikke hvor dumt det er selv? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perplexed Skrevet 15. februar 2017 #193 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) Der var posten borte gitt. Edit: og veggen stengt! Endret 15. februar 2017 av perplexed 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. februar 2017 #194 Del Skrevet 15. februar 2017 Ha ha! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 15. februar 2017 #195 Del Skrevet 15. februar 2017 1 minutt siden, perplexed skrev: Der var posten borte gitt. Edit: og veggen stengt! Så herlig og profesjonelt🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 15. februar 2017 #196 Del Skrevet 15. februar 2017 1 minutt siden, perplexed skrev: Der var posten borte gitt. Jeg ble sjokkert over at den i det hele tatt lå der noen timer. Feige, uredelige mennesker. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesil Skrevet 15. februar 2017 #197 Del Skrevet 15. februar 2017 53 minutter siden, fjær skrev: Ingen svar, men kommentaren ligger der enda, og har pr nå 18 liker-klikk Jeg kan ikke se kommentaren der. Det sier jo sitt om selskapet, når de ikke engang kan stå for måten de velger å markedsføre produktet. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perplexed Skrevet 15. februar 2017 #198 Del Skrevet 15. februar 2017 De har skrudd av meldingsfunksjonen også ser jeg. Regner med at de er her og leser seg igjennom. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 15. februar 2017 #199 Del Skrevet 15. februar 2017 5 minutter siden, Louiah skrev: Jeg ble sjokkert over at den i det hele tatt lå der noen timer. Feige, uredelige mennesker. De var garantert opptatt med sponsede frisør- og neglebehandlinger i de timene, i bytte mot at frisør- og neglesalongene skulle reklamere for det overprisede produktet 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 15. februar 2017 #200 Del Skrevet 15. februar 2017 Gudbedre så fantastisk uprofesjonelt og uredelig og generelt lavmål. Hm, vent - hvorfor er jeg overrasket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg