*Emma* Skrevet 13. februar 2017 #1 Skrevet 13. februar 2017 (endret) Jeg har en iPhone 6 med ikke alt for stor lagring. Fordi det av og til blir full lagrer jeg ikke så mye på den. Dvs. med jevne mellomrom går jeg gjennom "hva som tar opp plass" og sletter enkelte ting etc. Snapchat og Instagram for eksempel ser ut til å lagre en masse greier så de blir av og til veldig store, men når jeg sletter dem og legger dem inn på nytt tar de knapt plass. Men det som tar opp mest plass er mailen min. Og jeg forstår ikke hvorfor. Jeg leser mail på telefon og sletter det meste etterpå. Sparer bare på bekreftelser etc som jeg kan komme til å trenge. (Alt annet som skal spares på lar lagrer jeg på pc'n hjemme.) Men likevel sier iPhonen at mailen tar opp 1,27Gb av minnet. Selv om det kun ligger ett par mailer igjen i innboksen min - ingenting i send eller slettet - likevel tar den opp over 1Gb. Why? Sparer telefonen på gamle mailer på noe vis? Hvordan kan jeg få slettet det som ikke egentlig er mailer som tar opp plass sånn at jeg kan utnytte kapasiteten på telefonen bedre? Endret 13. februar 2017 av *Emma*
tdm900 Skrevet 13. februar 2017 #2 Skrevet 13. februar 2017 32 minutter siden, *Emma* skrev: Jeg har en iPhone 6 med ikke alt for stor lagring. Fordi det av og til blir full lagrer jeg ikke så mye på den. Dvs. med jevne mellomrom går jeg gjennom "hva som tar opp plass" og sletter enkelte ting etc. Snapchat og Instagram for eksempel ser ut til å lagre en masse greier så de blir av og til veldig store, men når jeg sletter dem og legger dem inn på nytt tar de knapt plass. Men det som tar opp mest plass er mailen min. Og jeg forstår ikke hvorfor. Jeg leser mail på telefon og sletter det meste etterpå. Sparer bare på bekreftelser etc som jeg kan komme til å trenge. (Alt annet som skal spares på lar lagrer jeg på pc'n hjemme.) Men likevel sier iPhonen at mailen tar opp 1,27Gb av minnet. Selv om det kun ligger ett par mailer igjen i innboksen min - ingenting i send eller slettet - likevel tar den opp over 1Gb. Why? Sparer telefonen på gamle mailer på noe vis? Hvordan kan jeg få slettet det som ikke egentlig er mailer som tar opp plass sånn at jeg kan utnytte kapasiteten på telefonen bedre? Og du har tømt papirkurven?
*Emma* Skrevet 13. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2017 (endret) 44 minutter siden, *Emma* skrev: Men likevel sier iPhonen at mailen tar opp 1,27Gb av minnet. Selv om det kun ligger ett par mailer igjen i innboksen min - ingenting i send eller slettet - likevel tar den opp over 1Gb. Why? Sparer telefonen på gamle mailer på noe vis? Hvordan kan jeg få slettet det som ikke egentlig er mailer som tar opp plass sånn at jeg kan utnytte kapasiteten på telefonen bedre? 11 minutter siden, tdm900 skrev: Og du har tømt papirkurven? Se HI, ja papirkurven er også slettet/tømt. Endret 13. februar 2017 av *Emma*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå