Gå til innhold

New Wave-servise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lenge sett etter et hverdagsservise, men finner ikke så mange jeg liker... Noen som har New Wave? Synes det er litt stilig, men vet ikke om det virker litt upraktisk i og med at det virker litt "stort"...  

Anonymkode: 056a5...0d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det serbiset vil du fort se at er et bomkjøp når det skal plasseres i oppvaskmaskinen og i skapet. Jeg har hatt noe lignende og det gikk raskt til Fretex. 

Anonymkode: 97ad9...9af

Gjest Margit Spat
Skrevet (endret)

Holder med AB over her. Dessuten ser jeg for meg at man blir skikkelig lei av det på grunn av de utradisjonelle fasongene. Selv synes jeg det virker litt utdatert nå. Det var kult da det kom, men ikke nå lenger. Siden skikkelige serviser er noe som har nærmest evig levetid, bør man velge noe klassisk som verken blir veldig moderne eller veldig umoderne noensinne. 

Jeg har hatt helhvitt Sense/Cuisine fra Porsgrund (med runde tallerkner) som hverdagsservise i årevis, og det fungerer bestandig.  

Endret av Margit Spat
Skrevet

Dette er ikke noe jeg ville satset på som et enkelt hverdagsservice. Likte ikke formen på det og synes dessverre det fremstår som litt tacky og 1999ish... 

Har enzo fra Aida som hverdagsservice selv. Veldig enkelt. 

Anonymkode: 593d0...c10

Skrevet

Har new wave. Fint. Fungerer helt fint å vaske komplett service for 12 personer i 3 runder oppvaskmaskin. Ja det tar litt mer tid pga fasong og plass. Men er verdt det. Liker ikke alle delene deres. Men middagstallerken, antipasti og kuverasjett er fine.

Anonymkode: e4cb7...b62

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...