Gå til innhold

Kjærlighetsboka


Ronja

Anbefalte innlegg

..om kjæresten min..

..om livet mitt..

Livet er gleder og sorger det. Kanskje ambisiøst å kalle dette "kjærlighetsboka" men for å leve må jeg tross alt ha kjærlighet. Eller kall det gjerne glede. Livsglede.

Det kan jo hende jeg er litt trist her også, men alt er ikke bare sol her i livet. Selv om jeg er god på å se de lyse sidene og nesten alltid er optimist!

Ok, here goes. Har mange tanker i hodet mitt og er glad i å skrive. Gjerne hele tiden og overalt! Så kan jeg jo skrible litt her også, når det passer sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Velkommen hit til P-T!

Kjærlighet er et uuttømmelig emne, så jeg regner ikke med at du får skrivesperre med det første :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi så koselig av dere alle sammen da! Heisan og takk!

Jeg kan skrive opp og ned i massevis av tråder om hvor lykkelig jeg er. Men det tror jeg mange blir lei av, derfor denne dagboken..

For jeg er veldig veldig lykkelig. Noe sånt har jeg aldri opplevd før. Jeg har vært gift, skilt nå. Det var utrolig tøft men det beste jeg har gjort. For nå er jeg fylt av utrolig gode følelser. Jeg har en gutt som jeg ønsker alt det beste for og som ønsker det beste for meg. Vi er der for hverandre, vi er like på mange måter og utfyller hverandre på mange andre.

Vi har nettopp flyttet sammen og jeg svever! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk fin helg... koser oss i nye huset og får og gir masse oppmerksomhet!

Og så deler vi på husarbeid og matlaging - går det an da? Jammen godt det aldri er for seint å lære hvordan livet _kan_ (og bør?) være! Det her er helt perfekt, og jada, hverdagen kommer nok men dette skal bare nytes. Og tas vare på. Kjæresten min er verdens beste og når jeg våkner midt på natta av at han drar meg inntil seg er jeg i himmelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og det beste av alt er jo at han kan lage mat! Det er noe jeg ikke er vant til, det er faktisk skikkelig luksus. Han vet til og med hvordan vaskemaskinen funker. Og kan henge opp klær. :o

Jada jeg vet at jeg burde funnet ut det før. Min forrige var litt dominerende og jeg lett påvirkelig men NUH er alt så meget bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertet mitt driver fortsatt og hopper ut av kroppen min når jeg tenker på kjærsten. Og jeg gleder meg til hver gang jeg ser ham! Selv nå når vi har blitt samboere er det like inderlig når jeg ser ham komme hjem etter jobb og når vi forlater hverandre om morgenen.

Sommerfugler! kalles det som spretter rundt i meg.

Det kiler og kribler... og dagdrømme har jeg blitt enda flinkere til...

Den gode følelsen burde vare evig. Jeg håper det er mange som har det sånn! Disse tankene og følelsene skal jeg ta vare på så lenge jeg kan. Da er det viktig å ha en dagbok å se tilbake på - for tunge dager kommer helt sikkert, og en inspirasjon til å finne tilbake til de store følelsene i begynnelsen av forholdet er god å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert

Så heldig du er! Og det er nok lurt å skrive ned tanker i denne lykke-tiden slik at du kan spare på dem til det kommer en oppover-bakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javisst jeg er superheldig. Og det er nok mange med meg håper jeg!

Ja, kunsten er å finne tilbake til kjæreste-følelsen om mange år... eller i tunge stunder... Husker så godt det som skjedde da vi ble sammen. Tanker, følelser og stemninger... er nok en tenker jeg. Med det positive og negative det fører med seg. I dette tilfellet er det positivt i hvert fall, husker blikk og smil... og det første kysset fryktelig godt! Og gjemmer alt i hjertet mitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i remember it well the first time that i saw

your head ‘round the door 'cause mine stopped working

i remember it well there was wet in your hair

you were stood in the stair and time stopped moving

i want you here tonight i want you here

'cause i can't believe what i found

Damien Rice - I remember... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Drømmer... undres stadig over hver enkelt dags magi..

Sannheten har fortsatt ikke gått helt opp for meg.

Øyne møter øyne og ømheten overstiger alt jeg tidligere har forestilt meg.

Så lettvint alt er. Så deilig. Så varmt. Hverdagen er full av små ting, blomstrende følelser, blikk, berøring, oppvask som tas og gulv som vaskes, slåssing på kjøkkenet og turning i sofaen..

Det er mørkt ute men det STRÅLER her inne. I vårt nye hus, i stua VÅR. Vårt liv - sammen. Han og jeg. Vi to. For alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ligger rundt hverandre hele natta nå... eller det er han som ligger rundt og over meg.. :)

Det er såå koselig når jeg våkner om natta og han sover med armer og bein godt pakka omkring meg. Men så er jeg litt urolig da, og er nødt til å flytte på meg. Da flytter han seg til jeg har snudd litt på meg og så snor han seg rundt meg igjen.. :hjerte:

Og dagen etter sier han at han ikke husker noe av dette - gjør det omtrent i søvne da. Så søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...