AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Hei! Er du en sart sjel, klikk vekk. Er kommer detaljer på løpende bånd! Jeg oppdaget en litt merkelig ting i dag. Jeg skulle vaske meg nedentil (bare tørke med klut m/ lunket vann), noe jeg gjør flere ganger daglig under mensen bare fordi jeg syns det er så ekkelt har hatt kløe og smerte i klitoris i hele dag, den er liksom så 'øm'. Så under vask i dag at det ligger mye blod inni hullet der den er på en måte (sent i mensen, blodet er blitt brunt og tykkere). Er det årsaken til kløe/smerten? Prøvde å vaske det bort, men den er jo så følsom. Fikk bort en del. Fikk også trykket slik at den kom "ut" av hullet, men det lå en del igjen nedi der som ikke jeg fikk vasket pga. Ømhet og vondt.. er dette farlig? Renser klitoris seg selv - siden det er så vondt å komme til? Anonymkode: fb5ad...e74
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 Hvis klitorishetten har høyt feste, sånn at man kan trekke den mye tilbake, må man gjøre det når man vasker seg nedentil (som menn må gjøre med forhuden for at det ikke skal samle seg smuss og bakterier). Der er det faktisk veldig store variasjoner hos kvinner. Men bruk intimsåpe og dusjhodet istedet for å skrubbe med klut. Anonymkode: 32416...02f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 Kom deg i dusjen. Spre og skyll godt! Anonymkode: c7c42...dfe
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 Trekk forhuden tilbake og skyll med vannet i dusjen. Jeg kan ofte bli tørr der under mensen og da legger jeg en liten dråpe med glidemiddel der før jeg slipper forhuden igjen. Anonymkode: 72195...601
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå