AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Både min lillebror og jeg har en slags blek flekk i ansiktet.... Flekken er på størrelse med knyttneven til en baby kanskje (Rar sammenligning jeg vet). Vi er begge litt gyldenbrune i ansiktet og på kroppen, men denne bleke flekken er liksom vanlig hvit hud. Man må se litt nøye etter om den er der, så den er ikke sååå synlig, men for meg er den synlig nok til at den er plagsom! Skjønner virkelig ikke hva det kan være! Jeg føler selv sminke ikke klarer å dekke denne flekken og jevne ut huden min... Skikkelig stygt synt jeg! Hva kan denne bleke flekken være? Anonymkode: 62592...f34
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: vitiligo Anonymkode: 52df6...322 57 minutter siden, Honey Dew skrev: Det er vitiligo. Velkommen i klubben Takk for svar. Er det nødvendig å dra til legen evt. hudlege med dette? Vet dere om det er noe jeg kan bruke mot dette slik at det blir litt mindre? Anonymkode: 62592...f34
Honey Dew Skrevet 12. februar 2017 #5 Skrevet 12. februar 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Er det nødvendig å dra til legen evt. hudlege med dette? Vet dere om det er noe jeg kan bruke mot dette slik at det blir litt mindre? Anonymkode: 62592...f34 Nei. Vitiligo er kommet for å bli, men jeg anbefaler å ta en tur til legen for å fastslå diagnosen Her er litt info om sykdommen:http://www.vitiligo.no/portal/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå