AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #41 Skrevet 12. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Betennelse av litt shampoo i øyet? Anonymkode: 5b8ba...fd7 Du skrev at øyet ditt stinket. Det var dette jeg reagerte på Anonymkode: 4d8c3...0ef
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #42 Skrevet 12. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Blind av sjampoo? Jeg ser jo som normalt nå? Skal jeg skylle nå, isåfall hvordan? Har bare vanlig vann Anonymkode: 5b8ba...fd7 Nei, nå er det jo for sent å skylle. Men det kan være lurt å huske til neste gang du får noen form for såpe eller andre kjemikalier i øynene. Skyll godt, helst med saltvann (fåes hos apotek). Det går nok stort sett bra å bare skylle som du gjorde, men så skjer det at det ikke går bra også. Anonymkode: 819f4...81b
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #43 Skrevet 12. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, nå er det jo for sent å skylle. Men det kan være lurt å huske til neste gang du får noen form for såpe eller andre kjemikalier i øynene. Skyll godt, helst med saltvann (fåes hos apotek). Det går nok stort sett bra å bare skylle som du gjorde, men så skjer det at det ikke går bra også. Anonymkode: 819f4...81b Okey Men føler øyet ikke gjør vondt eller noe, men litt irritert ennå. Vil dette gå over av seg selv? Anonymkode: 5b8ba...fd7
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #44 Skrevet 13. februar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Okey Men føler øyet ikke gjør vondt eller noe, men litt irritert ennå. Vil dette gå over av seg selv? Anonymkode: 5b8ba...fd7 Ja. Anonymkode: 819f4...81b
Forundret.. Skrevet 13. februar 2017 #45 Skrevet 13. februar 2017 Seint svar fra meg men jeg bruker også denne shampoen i korte perioder og jeg synes den lukter/stinker. Det lukter liksom litt som en våt hund. Men det er en skikkelig god shampo, jeg bruker den ca en uke hver/ annenhver mnd for å holde hodebunnen i sjakk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå