Gå til innhold

Shampoo i øyet som stinker?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Betennelse av litt shampoo i øyet?

Anonymkode: 5b8ba...fd7

Du skrev at øyet ditt stinket. Det var dette jeg reagerte på

Anonymkode: 4d8c3...0ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Blind av sjampoo? Jeg ser jo som normalt nå?

Skal jeg skylle nå, isåfall hvordan? Har bare vanlig vann

Nei, nå er det jo for sent å skylle. Men det kan være lurt å huske til neste gang du får noen form for såpe eller andre kjemikalier i øynene. Skyll godt, helst med saltvann (fåes hos apotek). Det går nok stort sett bra å bare skylle som du gjorde, men så skjer det at det ikke går bra også. 

Anonymkode: 819f4...81b

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nå er det jo for sent å skylle. Men det kan være lurt å huske til neste gang du får noen form for såpe eller andre kjemikalier i øynene. Skyll godt, helst med saltvann (fåes hos apotek). Det går nok stort sett bra å bare skylle som du gjorde, men så skjer det at det ikke går bra også. 

Okey

Men føler øyet ikke gjør vondt eller noe, men litt irritert ennå. Vil dette gå over av seg selv?

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okey

Men føler øyet ikke gjør vondt eller noe, men litt irritert ennå. Vil dette gå over av seg selv?

Ja.

Skrevet

Seint svar fra meg men jeg bruker også denne shampoen i korte perioder og jeg synes den lukter/stinker. 

Det lukter liksom litt som en våt hund. Men det er en skikkelig god shampo, jeg bruker den ca en uke hver/ annenhver mnd for å holde hodebunnen i sjakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...