Ulla Ullsokk Skrevet 11. februar 2017 #1 Skrevet 11. februar 2017 Jeg måtte reinstallere Messenger og nå har jeg søren meg lett i to døgn etter riktig innstilling for å fjerne at profilbildene til folk kommer opp når de sender meg melding på messenger. Jeg har vært på alle innstillinger jeg har funnet både på selve telefonen og i appen Messenger og Facebook. Jeg husker fra sist at det lå et ulogisk sted, men ikke hvor.... Noen som vet?
solmåneogstjerner Skrevet 11. februar 2017 #2 Skrevet 11. februar 2017 Er det ikke innstillinger - app styring- messenger - skjul på... Eller noe sånt?
Ulla Ullsokk Skrevet 12. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2017 15 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Er det ikke innstillinger - app styring- messenger - skjul på... Eller noe sånt? Jo, sikkert noe sånt, men jeg har prøvd alt sånt, og det går ikke. Fatter ikke hvorfor det skal være så gjemt!
Ulla Ullsokk Skrevet 12. februar 2017 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2017 Ah, nå gikk det plutselig! Jeg måtte holde tlf på lavkant og gå inn på en sirkel med "i" i! Herregud! Så ufattelig mange steder å slå av ting! Takk for svar! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå