AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #21 Skrevet 16. februar 2017 Du får høre med tannlegen din. Finnes utelands "ferier" er det budapest? Hvor de kan fikse for en litt rineliggere penge. Uansett verd å bruke penger på helse og litt mindre på reise etc.. Anonymkode: 580de...ab5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #22 Skrevet 16. februar 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tuller du? Så du spyr hver gang du pusser gebiss på jobb? Jeg jobber som assistent på sykehjem, er ufaglært og det minst ekle jeg har vært borti er iallefall å pusse gebiss. Det er null problem, samme gjelder alt det andre man gjør når man hjelper de eldre. Signerer denne altså. Jeg jobbet som ufaglært på sykehjem ved siden av studier,og det å pusse gebiss var definitivt en av de minst ekle tingene jeg var borti der. Forøvrig hadde det dessverre vært veldig turn off for meg om en date hadde hatt gebiss,men så er jeg foreløpig bare 27 år da. Jeg ville muligens ikke utelukket fyren helt,men det er jo noe som skurrer hvis tennene er så dårlig så tidlig. Anonymkode: 52c2c...fe4 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #23 Skrevet 16. februar 2017 Nei! Samboeren har knapt med tenner igjen etter amfetaminbruk i ungdommen og reparasjon er estimert til 150tusen +. Kan ikke få hjelp ettersom han ikke er under behandling for rusproblemer i dag. Proteser er til vurdering, bedre enn endeløse smerter og manglende tenner. Det er ikke sånn at jeg tenker gebiss er så innmari turn-on. Det er bare helt okei at noen må ha det, og betyr ikke noe for meg. Det er da andre ting enn tennene til folk som er viktig. Anonymkode: e9860...fb7 2
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 17. februar 2017 #24 Skrevet 17. februar 2017 På 11.2.2017 den 22.21, RoH skrev: Det er være og sympatiserer med Donald. Hva om man både har gebiss og sympatiserer med Donald?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #25 Skrevet 17. februar 2017 Det finnes jo tannsykdommer som gjør at relativt unge mennesker kan ende opp med tannprotese. Og som noen skriver her så har proteser forandret seg. Man legger de ikke i glass ved sengen om natten, og det er så godt som umulig å se at et menneske har tannprotese. Så nei, det er ikke nødvendigvis turn off. Men det kommer jo litt an på årsaken. Hvis årsaken er at du har vært skikkelig sløv og ikke giddet å ta vare på tennene sine, så sier det en del om deg som person. Og da hadde du neppe vært rett mann for meg. Anonymkode: 9dd56...867 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #26 Skrevet 17. februar 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Men spørsmålet i overskriften....føler du virkelig at svaret ditt er relevant i forhold til det? Håper ikke min mormor heller ramler borti en som deg! Anonymkode: fa579...3a6 Hellan dussen så nærtakende vi var da? min farmor brukte gebiss. Når hun var på aldersheim så var hun oppegående nok (damen drev med aksjespekulasjon på aldersheimen) til å vite at både det med å hjelpe henne på do, pusse gebisset og klippe mugne gamle tånegler var ekkelt. Brydde hun seg? Nei. Erkjente hun det? Ja. Var denne normale ærligheten et problem? Nei. Hun var nemlig av sin generasjon, og de oppførte seg ikke som sarte småunger - de sa ting fra levra som ordentlige voksne gjør. De sa "ånden din stinker!" Og "du lukter avføring" og de ble ikke støtt av tull og bagateller. Folk er så lite herdige i dag. Det er IKKE en menneskerett å late som en blir krenka av livet selv. Ta deg på tak. ts: det kommer jo selvsagt an på grunnen til gebisset. Altså: er det turnoff med en ishockeyspiller på 29 som har vært uforsiktig? Mange kvinner vil si nei. Med en mann som har kjempet seg gjennom alvorlig sykdom (jeg unntar mangelsykdom her, det er usexy) og overlevd, men mistet tannhelse? Igjen: nei. Med en kall som har tilbragt de siste 10 årene med å drikke brus og børste tena hver 14. dag? Her er vi over på ja. Anonymkode: 93c13...a74
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå