Fru Uperfekt Skrevet 12. februar 2017 #21 Skrevet 12. februar 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Raggetur? Anonymkode: 5036e...ebf Ja raggetur. Dvs at en kjører en tur uten å ha en mål eller mening med turen, mao ikke en biltur til f.eks butikken/legen e.l
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #22 Skrevet 13. februar 2017 Datteren min er 4 år. Har barnevakt ca en gang i uka (farmoren liker å hente i barnehagen av og til og leverer hun etter ca tre timer til leggetid hos oss) bor rett ved.. Overnatting fra f.eks lørdag til søndag er ca 3 ganger i året. Anonymkode: 17f15...ee4
Tanuki Skrevet 13. februar 2017 #23 Skrevet 13. februar 2017 Det første året var det vel kanskje 4-5 ganger, men 3 av gangene var fordi jeg måtte lese til eksamen og ordne med dokumeter til passet til baby, bor i utlandet. "Barnevakten" var forressten mormoren hans, så hun syns det vare var kos. Etter det hadde vi vel barnevakt max 2 ganger til han var 2 år, nå er han 2.5 og vi har barnevakt 1 kveld, kanskje annenhver uke. Er alltid farmor eller tante som passer, så han er helt trygg og fortrolig med dem.
Gjest Nori Skrevet 13. februar 2017 #24 Skrevet 13. februar 2017 Sønnen min blir 2 i mai. De to besteforeldreparene passet en uke hver, etter at jeg gikk tilbake til jobb og mannen ennå ikke kunne begynne sin permisjon. Ellers har mine foreldre passet tre ganger utover det. En gang slik at vi fikk dratt i foreldremøte i barnehagen begge to, en gang så vi kunne dra på ultralyd og en gang da vi skulle hente bil. Alle gangene har vært hjemme hos oss, og med unntak av da vi var på jobb var det kun snakk om en time eller to. Ellers må vi naturlig nok ha barnevakt når nummer to melder sin ankomst.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #25 Skrevet 13. februar 2017 Jeg er alene med barn, og har barnevakt to ganger per måned pga reising med jobb. Skal tilstå det er litt stas å sove på hotell en natt innimellom, selv om jobbreising først og fremst er mest jobb, er det godt med en laaaang dusj og en natt med uavbrutt søvn. Anonymkode: c431b...fd5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #26 Skrevet 13. februar 2017 Hva som er normalt aner jeg ikke. Virker som det meste er normalt. Jeg har en ettåring og har hatt barnevakt kanskje 8 ganger pga. jeg må ofte til lege. Moren min som passer og tar ikke mer enn maks en time som jeg er borte. Både jeg og pappaen har hatt barnevakt en gang for kinobesøk. Det var kveld så baby sov. Ellers er jeg alltid med barnet. Sjelden far er alene med barnet også. Jeg er hjemme så han har ikke begynt i barnehage enda. Anonymkode: 146b2...f14
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #27 Skrevet 13. februar 2017 Vi har barnevakt 1-2 ganger i måneden for å gå ut sammen vi to, på konsert, restaurant eller andre ting. Enten besteforeldre eller ei nabojente som vi betaler for å sitte barnevakt av og til. Dersom det er mye ekstra på jobb eller annet, blir det enda oftere. Syns ikke vi har spesielt mye barnevakt, og syns det er viktig å komme seg litt ut selv om man er foreldre! Blir ikke noe mindre glad i ungene av den grunn Anonymkode: 791be...365 1
Hundejente Skrevet 13. februar 2017 #28 Skrevet 13. februar 2017 kanskje en gang annenhver måned, men da gjerne en hel helg, eller ihvertfall én overnatting. oftere før, når faren min var frisk og ikke pleietrengende, og foreldrene mine kunne passe også (noe de ofte gjorde). nå har vi ikke andre enn moren/faren eller søsteren til kjæresten som kan passe, men de er veldig greie og stiller opp. vi har barnevakt når vi f eks skal i bryllup, eller skal på konsert sammen, eller skal på helgetur til en storby f eks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå