Gå til innhold

herpes?

Fremhevede innlegg

Skrevet

eg har no fått nokre kuler på underlivet, men dei fleste er nesten som nokon sår og fer vekk ganske fort men i går merket eg ein kun som ser ut som ein kvise men under den (under huden) så er det ein kul/klump. den kulen gjør ganske vont. eg har ikkje nokon kuler/kviser runt kjedeopningen men bare der det vokser hår. kulene kommar som oftast dagen etter eg barberar meg og det er som oftast dagen etter eg har sex men denne vonde kulen kom dagen etter eg barberte meg og da hadde ikkje jeg hat sex på ein ukes tid. kan noen fortelle meg kva dette er? og korleis eg skal få vekk den vonde kulen før tirsdag:)

Anonymkode: d4989...30a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

eg har no fått nokre kuler på underlivet, men dei fleste er nesten som nokon sår og fer vekk ganske fort men i går merket eg ein kun som ser ut som ein kvise men under den (under huden) så er det ein kul/klump. den kulen gjør ganske vont. eg har ikkje nokon kuler/kviser runt kjedeopningen men bare der det vokser hår. kulene kommar som oftast dagen etter eg barberar meg og det er som oftast dagen etter eg har sex men denne vonde kulen kom dagen etter eg barberte meg og da hadde ikkje jeg hat sex på ein ukes tid. kan noen fortelle meg kva dette er? og korleis eg skal få vekk den vonde kulen før tirsdag:)

Det vil jeg også vite...har et sår som kommer hver gang håret vokser ut etter barbering. Det er ikke herpes, for jeg har nettopp testet meg. Har ikke noe lyst til å slutte å barbere heller liksom...

Anonymkode: c369c...a2c

Skrevet

Betente hårsekker. Bruker du barberskum for sensitiv hud og nye barberblader hver gang?

Anonymkode: bcfbf...e5a

• Liker 1
Skrevet

Det testes vanligvis ikke for herpes ved testing for kjønnssykdommer dersom du ikke spesifikt har bedt om det. Herpes må testes på en spesiell måte og er et så vanlig virus at de fleste ikke tester det før du har tydelige symptomer.

Skrevet

Høres ut som ingrodde hår og/eller betente hårsekker.

Anonymkode: afb6b...90a

• Liker 1
Skrevet

Herpes må visst testes innen de 1-2 første dagene iflg min hudlege..

Jeg har herpes. Det kommer på samme sted hver gang. (Dvs det er flere steder, så det "flytter seg litt" rundt fra gang til gang, men det er likevel de samme stedene). Det varer i 1-2 uker. Det svir og er jævlig vondt. Så vondt at jeg bruker smertestillende gele på... (som man ikke skal ha på slimhinner, men selv om det svir voldsomt med det samme så hjelper det såpass etterhvert at det er verdt det. Ellers kjenner jeg enhver smertefulle kontakt med trusen)

Anonymkode: ea0bd...306

Skrevet

eg bruker ikkje nye barberblader kvar gang og eg brukar heller ikkje barberskum men en såpe for underlivet

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Betente hårsekker. Bruker du barberskum for sensitiv hud og nye barberblader hver gang?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herpes må visst testes innen de 1-2 første dagene iflg min hudlege..

Jeg har herpes. Det kommer på samme sted hver gang. (Dvs det er flere steder, så det "flytter seg litt" rundt fra gang til gang, men det er likevel de samme stedene). Det varer i 1-2 uker. Det svir og er jævlig vondt. Så vondt at jeg bruker smertestillende gele på... (som man ikke skal ha på slimhinner, men selv om det svir voldsomt med det samme så hjelper det såpass etterhvert at det er verdt det. Ellers kjenner jeg enhver smertefulle kontakt med trusen)

hvordan er det såra dine ser ut?? 

Skrevet

typen min har ikkje herpes da men kan herpes bli dannet under sammleie? sjølv om ingen av oss har det

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

typen min har ikkje herpes da men kan herpes bli dannet under sammleie? sjølv om ingen av oss har det

Nei.

Anonymkode: f5902...ace

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

eg rer ingen hårstrå som stikker ut av kulen da

Skrevet

nokon som kan fortelle meg korleis eg kan få vekk den vonde kulen før tirsdag

Skrevet

den begynnar å bli litt hoven og rød no

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

eg rer ingen hårstrå som stikker ut av kulen da

Om det er ingrodde hår med betente hårsekker stikker det ikke hår ut. Herav ingrodd hår. Det er under huden. Om den er hoven og rød bør du bare vente før du begynner å fikle med det.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om det er ingrodde hår med betente hårsekker stikker det ikke hår ut. Herav ingrodd hår. Det er under huden. Om den er hoven og rød bør du bare vente før du begynner å fikle med det.

så eg skal ikkje gjøre noko med den, skal eg bare la det gå over av seg sjølv?

Skrevet (endret)

er den veldi vond?

Endret av Jente 01
Skrevet

eg tok eit bad og etter nokon timar så hadde kulen hovnet opp ein god del og så klarte eg å skvise den og det kom ut noko brunt/rosa/rødt ish farget veske ut av kulen. og etter eg hadde skvist kulen så hadde kulen hovnet opp veldi masse. så no er det ein veldi stor låk og hoven kul

Skrevet

korleis skal eg få den vekk og lindre smerten

Skrevet

Dette kan du ikke få vekk kjapt. Sår gror i sitt tempo. Det tar sin tid. Nå har du klemt på den. Det vil ta lenger tid. Hva er det som haster sånn til tirsdag??

Sårene mine er ikke bare en kul. Det er mange små sammen. Det blir først hovent og vondt. Varmt. Så evt en gul tupp på som blir til væskefylte blemmer....  disse blir gulgrønne som tørker inn til skorper etterhvert.

Første gangen jeg fikk det var jeg fullstendig dekket av et eneste stort felt med blemmer. Hele underlivet. Etterhvert ble jeg helt hudløs. Helt innforjævlig vondt!! 😣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...