Gå til innhold

Nybil,, lei meg😫


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi kjøpte ny bil for 14 dager siden. I disse dagene har vi merket at vebasto ikke virker som den skal. Var på verkstedet i går, og etter nærmere 7 timer klarte de ikke å få noe greie på den, så de skal bestille ny. 

Etterat vi kjørte fra verkstedet så merket vi at varmeviftene ikke virker som de skal. Og ikke nok med det så stoppet vi et sted på vei hjem for å spise, når vi startet bilen så merket vi at det kom ut røyk fra undersiden foran på bilen. 😫 Det luktet helt for jævlig, røyken holder på i ca. 1 min. Så blir den borte. Men hver gang man starter bilen, etter at den har blitt kald så kommer det ut røyk.

jeg selv føler at han på verkstedet må jo ha vært bort i noe, for nå plutselig har vi fått 2 problemer, for bilen funket helt fint fram til vi leverte den på verkstedet.

Dette er skikkelig nedtur, fordi det verkstedet er ca 2 mil fra oss, så føler at det blir mye kjøring dit.

Jeg tør nesten ikke starte bilen, for jeg vet det kommer røyk. Både jeg og mannen er lei oss, dette var jo drømmebilen vår og nå føler vi at det går nedover.

Har dere noe tips til oss?

Anonymkode: 4a18c...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Audiot skrev:

Røyken som kommer når du starter bilen kald er webastoen som prøver å starte, men ikke klarer å brenne skikkelig.

Det har vi skjønt.

Anonymkode: 4a18c...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket merke er det snakk om? Selv har jeg en VW og for å få i gang webasto på den må jeg sette varmen på fullt. Gjør jeg ikke, forblir det kaldt. Od den måten den er satt på passer helt fint til korte turer, da slipper jeg nedsoting av brennkammer som igjen fører til stopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...