Gå til innhold

30-årsgave til eneste søster


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Søsteren min fyller 30 og skal i den forbindelse ha kjøpt en gave. Hvor mye pleier dere å legge i en gave  på en rund dag?

 

Anonymkode: 56bcd...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Margit Spat

Hva man skal bruke på gave er jo avhengig av både egen økonomi, hva som er skikken i familien og sikkert mye annet, men jeg tenker at jeg ville brukt 500-800 kroner til jubilanten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hvor nære dere er og alt annet faktor. Søstern bor i en annen by 6 timer unna meg. Hun ble 30 i desember 2016. Inviterte henne hjem til meg en hel helg med masse baking, juleverksted, brettspill, filmkos og noen random utflukter med mine 2 barn og min samboer. Litt sånn quality tid sammen siden vi bor så langt unna hverandre.

Jeg betalte for reisen t/r så klart.

Da hun skulle hjem igjen hadde jeg satt sammen en fotobok med masse bilder av helgen hun var hos oss og skrevet et brev om hvor heldige vi er som har en så fantastisk søster/svigersøster/tante som en bursdags gave til henne! Dette brevet ble skrevet underveis med min samboer, lest opp for mine unger og alle skrev under den :) 

Hun ble rørt til tårer av gaven og var veldig fornøyd...

 

Ikke alt trenger å ha en pris! Selv om jeg valgte å betale for reisen hennes, vet hun hadde kommet for det om hun måtte betale selv. Fotoboken kosta nesten ingen, tok bare tid å lage den og skrive brevet :hjerte:

Anonymkode: cf578...b14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...