AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #1 Skrevet 11. februar 2017 Nå ligger jeg her våken, kvalm og uggen. Raper og raper og luftsmerter. Har ikke spist noe veldig unormalt, men drukket litt Pepsi Max og en del cola. Tåler brus som regel men andre som sliter slik etter brus? Anonymkode: c7b98...8a4
skruf Skrevet 11. februar 2017 #2 Skrevet 11. februar 2017 Jeg kuttet ut brus og farris i fjor, reagerer så innmari på kullsyren.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 Det er pepsi maxen/søtningsstoffene. Cola, i nomale mengder som et glass eller 2 er regulerende på magen. Så den er det neppe. Anonymkode: 6e239...4e9
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #4 Skrevet 11. februar 2017 Jeg reagerer også på brus - blir kvalm, oppblåst og føler meg generelt uggen. Anonymkode: 2e916...bcb
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #5 Skrevet 11. februar 2017 Brus med søtning i stedet for sukker gjør meg alltid oppblåst eller kvalm. Vanlig cola bruker føles bra for magen, så lenge det er i mindre doser. Blir kvalm om jeg drikker, si, 4 glass cola etter hverandre Anonymkode: f19a1...9a0
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #6 Skrevet 11. februar 2017 Jeg må kanskje bare innse at kr ikke kan drikke for mye brus. Pepsi har jeg reagert litt på før men med 27 grader på varmepumpa hos mine foreldre måtte jeg ja noe kaldt, så da enda det med vond mage rett og slett. Men kom først noen timer etterpå, men stor sjans det var pepsien ja. Er fin idag. Anonymkode: c7b98...8a4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #7 Skrevet 11. februar 2017 Kutt ut Pepsi Max! Anonymkode: 5dac9...bd4
melly666 Skrevet 11. februar 2017 #8 Skrevet 11. februar 2017 Antar du reagerer på kunstig søtning, som man finner i sukkerfri tyggegummi, pastiller og brus. Da jeg ble sjekket for cølaki spurte hun som utførte testen om jeg spiste/brukte mange sukkerfrie produkter så er nok en vanlig bieffekt for mange.
julia83 Skrevet 11. februar 2017 #9 Skrevet 11. februar 2017 Co2 i brusen kan lage litt trykk i maven. Spesielt i kombinasjon med feks is. For egen del går det bra om jeg drikker en del, men det som ikke går bra er om jeg drikker mye og så legger meg litt ned på sofaen. Da får jeg samme reaksjon som deg.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #10 Skrevet 11. februar 2017 2 timer siden, julia83 skrev: Co2 i brusen kan lage litt trykk i maven. Spesielt i kombinasjon med feks is. For egen del går det bra om jeg drikker en del, men det som ikke går bra er om jeg drikker mye og så legger meg litt ned på sofaen. Da får jeg samme reaksjon som deg. Jeg spiste jo faktisk fløte is til dessert så kanskje Pepsi og isen har gjort sitt. Og colaen men siden der er mer kullsyre i Pepsi feks 😊 Anonymkode: c7b98...8a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå