Gå til innhold

Jeg er redd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 20 år som er alene hjemme. Jeg er ofte redd om natta. Jeg har slitt med angst før. Jeg bor hjemme hos foreldra mine, men de er bortreist i helgen. Huset vårt er stort og jeg føler ikke for og sove inne på rommet for da føler jeg at jeg ikke har kontroll. Jeg ligger nå på gulvet i stua foran peisen for det er det eneste stedet jeg føler meg trygg på. Naboene sover også. Så føler ikke for og spørre om hjelp når folk sover. Jeg vurderer bare og sove på gulvet i natt med lav musikk i bakrund. Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette, men det er så ubehagelig. Tv også står på så det er snakking i bakrund. Men kan jo ikke sove med alt på i natt :P Hva gjør jeg? 

Er det noen andre her som er redd for og være alene?? Hva gjør dere da? Hva skal jeg gjøre?? 

Anonymkode: 3651f...e93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis å sove i stua med musikk og tv på er det som gjør at du føler deg trygg nok til å sove, så gjør du det.

Å være så redd for å sove alene er ikke vanlig, men det er ikke noe du få gjort med akkurat det i natt, og da må målet være å gjøre det best mulig for deg selv :) 

Skrevet

Nøyaktig er du redd for? Hvorfor er du redd for det? 

Anonymkode: 43eb0...2c2

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nøyaktig er du redd for? Hvorfor er du redd for det? 

Anonymkode: 43eb0...2c2

At det skal skje noe. Jeg sliter også med tvangstanker. Så er redd for brann, at det skal komme folk hit og finne på noe kødd. Vi bor midt på landet. Er redd for og ikke ha ordentlig kontroll. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

At det skal skje noe. Jeg sliter også med tvangstanker. Så er redd for brann, at det skal komme folk hit og finne på noe kødd. Vi bor midt på landet. Er redd for og ikke ha ordentlig kontroll. 

Du fortjener å finne noen som kan hjelpe deg. Snakk med fastlegen din, så kan h*n hjelpe deg videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...