Gå til innhold

Kan man date veilederen/saksbehandleren på nav?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller gjelder samme regler som for leger/psykolog? Hva med etter at man er ferdig der, er det lov da? Skulle ønske jeg kunne date min person på nav :laugh:

Anonymkode: 0f8ab...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller gjelder samme regler som for leger/psykolog? Hva med etter at man er ferdig der, er det lov da? Skulle ønske jeg kunne date min person på nav :laugh:

Anonymkode: 0f8ab...e59

Hvordan er det mulig å la seg sjarmere av en Nav-konsulent? :klo:

Anonymkode: ae892...019

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det mulig å la seg sjarmere av en Nav-konsulent? :klo:

Anonymkode: ae892...019

Hehe, skjønner at du lurer. Vedkommende er rett og slett bare sjarmerende, vennlig og.. menneskelig? Skulle ønske jeg kunne møtt personen utenfor kontoret og gått på date

Anonymkode: 0f8ab...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men seriøst, noen som vet om det finnes en mulighet?

Anonymkode: 0f8ab...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så lenge han eller hun er veilederen din. Da må du i såfall få deg ny saksbehandler!

Anonymkode: 308db...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så lenge han eller hun er veilederen din. Da må du i såfall få deg ny saksbehandler!

Anonymkode: 308db...e29

Så du tror det er lovlig etter at man er ferdig der?

Anonymkode: 0f8ab...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2017 den 20.59, AnonymBruker skrev:

Eller gjelder samme regler som for leger/psykolog? Hva med etter at man er ferdig der, er det lov da? Skulle ønske jeg kunne date min person på nav :laugh:

Anonymkode: 0f8ab...e59

Nei, det er ikke samme regler som med leger og psykologer. De som jobber NAV har likevel en profesjonell rolle ovenfor sitt klientell og sannsynligheten for at du får med din saksbehandler med på et stevnemøte er minimal. Du som bruker ser dem på en annen måte enn de ser på deg. 

Anonymkode: 07ab9...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke samme regler som med leger og psykologer. De som jobber NAV har likevel en profesjonell rolle ovenfor sitt klientell og sannsynligheten for at du får med din saksbehandler med på et stevnemøte er minimal. Du som bruker ser dem på en annen måte enn de ser på deg. 

Anonymkode: 07ab9...b86

Ja, vet :/ Trist..

Anonymkode: 0f8ab...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, February 10, 2017 den 20.59, AnonymBruker skrev:

Eller gjelder samme regler som for leger/psykolog? Hva med etter at man er ferdig der, er det lov da? Skulle ønske jeg kunne date min person på nav :laugh:

Anonymkode: 0f8ab...e59

Saksbehandlere og andre har etiske regler for kontakt med klienter/pasienter/brukere. Man blander ikke jobb og privatliv. Selv om du kunne tenke degmå date din saksbehandler, så er neppe saksbehandleren interessert i å date deg, eller å ha noe annet enn et profesjonelt forhold til deg. Stikk fingeren i jorda, og innse realitetene. 

Anonymkode: aeb91...954

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Saksbehandlere og andre har etiske regler for kontakt med klienter/pasienter/brukere. Man blander ikke jobb og privatliv. Selv om du kunne tenke degmå date din saksbehandler, så er neppe saksbehandleren interessert i å date deg, eller å ha noe annet enn et profesjonelt forhold til deg. Stikk fingeren i jorda, og innse realitetene. 

Anonymkode: aeb91...954

 

5 timer siden, Nøste~ skrev:

Tror ikke de vil date folk som går på sosialen for å være ærlig :/

Jeg vet. Jeg har på ingen måte et håp om å date vedkommende, jeg var bare nysgjerrig på hvilke regler som gjelder etter at forholdet er avsluttet. Samtidig er jeg sikkert i såpass mangel av interesse for det annet kjønn at jeg overtolker alt hva mennesker gjør mot meg. 

Anonymkode: 0f8ab...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Nøste~ skrev:

Tror ikke de vil date folk som går på sosialen for å være ærlig :/

Har du ikke noe bedre å gjøre enn å skape kvalme på en søndagskveld? Tror ikke du er så mye bedre selv.

Anonymkode: dca7a...2d5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke noe bedre å gjøre enn å skape kvalme på en søndagskveld? Tror ikke du er så mye bedre selv.

Anonymkode: dca7a...2d5

Jeg går ikke på sosialen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nøste~ skrev:

Jeg går ikke på sosialen?

Fått med deg spekteret av tjenester NAV håndterer?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Ananas. skrev:

Fått med deg spekteret av tjenester NAV håndterer?

Ja, og du trenger ikke være frekk mot meg. Det kan du holde deg god for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nøste~ skrev:

Ja, og du trenger ikke være frekk mot meg. Det kan du holde deg god for.

Det var faktisk ikke frekt. Om du setter likhetstegn mellom det å ha saksbehandler på NAV og å "gå på sosialen", så er det du som er frekk og/eller lite opplyst. Hensikten var å finne ut om det var det første eller siste som var årsaken.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ananas. skrev:

Det var faktisk ikke frekt. Om du setter likhetstegn mellom det å ha saksbehandler på NAV og å "gå på sosialen", så er det du som er frekk og/eller lite opplyst. Hensikten var å finne ut om det var det første eller siste som var årsaken.

Med tanke på at TS skrev "Ja, vet" etter at jeg skrev det med sosialen, så er det jo det han gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Hvis saksbehandleren din er et normalt menneske så vil han eller hun ikke tråkke over den profesjonelle grensen som dette gjelder, men det er lov å drømme da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...