AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Har hadd sex for en uke siden uten prevensjon og i går begynte jeg å blø kraftig, veldig smertefull mensensmerter. Har bare sovet i dag og blødd igjennom flere tamponger og to bukser. Hadde vanlig mensen for to uker siden. Hva kan denne kraftige mensen komme av? Anonymkode: 65d39...8d3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 Jeg aner faktisk ikke, ut i fra de få opplysningene du gir her. Når jeg var atten hadde jeg et mensopphold på 2 1/2 måned, og da jeg først fikk mensen igjen var den kjempekraftig. Hadde en "klump" av koagulert blod på størrelse med en tennisball, noe som skremte livet av meg. Viste seg at det var helt normalt. Ellers tror jeg mensen henger veldig sammen med hva du spiser og hvor aktiv du er. Jeg har vanligvis ganske kraftig mens, men i en periode da jeg var vegetarianer hadde jeg veldig "lett" mens der jeg nesten ikke hadde verken blødninger eller smerter. Nå til dags har jeg kraftige blødninger som gjør at jeg må skifte tampong annenhver time selv om jeg bruker de største, men i noen sykluser hadde det sikkert holdt med "normal" størrelse. Det varierer fra gang til gang. Så lenge du er sikker på at du verken er gravid eller har en kjønnssykdom er jeg sikker på at det vil ordne seg. Hvis du tror du kan ha vært gravid eller ha en kjønnssykdom burde du konsultere en gynekolog. Anonymkode: ff273...8c2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 Siden du hadde sex uten beskyttelse kan det høres ut som du har hatt en abort. Timingen passer ut i fra det du beskriver her. Anonymkode: 1513a...541
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #4 Skrevet 13. februar 2017 Var hos legevakta og de tok en blodprosent prøve og den så bra ut. Sa jeg skulle ta ibux og paracet. De hadde ikke graviditetstest på legevakten. Men kan man bli gravid ogspontanabortere på en uke. Og at man blør så mye? :/ Jeg har enda vondt og blør enda. Men ikke like mye Anonymkode: 65d39...8d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå