sofabord Skrevet 10. februar 2017 #1 Del Skrevet 10. februar 2017 Broren min sier at den første stigning etter nedoverkjøringen i Oslofjordtunnelen så går det nedover selvom det føles som om det går oppover. Stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #2 Del Skrevet 10. februar 2017 legg ett vater på dashbordet neste gang. Anonymkode: 7b1b1...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #3 Del Skrevet 10. februar 2017 Da er det noe feil i hvordan dere føler. Det er en reel stigning og føles slik også. Anonymkode: b14b3...d55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #4 Del Skrevet 10. februar 2017 2 timer siden, sofabord skrev: Broren min sier at den første stigning etter nedoverkjøringen i Oslofjordtunnelen så går det nedover selvom det føles som om det går oppover. Stemmer dette? Ikke at jeg vet om du har rett eller ikke uansett, men det er temmelig vesentlig for svaret hvilken retning du kjører. Anonymkode: e9de9...e0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå