AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Er det ikke litt ekkelt å ikke være selektiv når det gjelder hvem man har sex med? Kvinner for eksempel, er jo litt kresen og har ikke sex med hvem som helst, hvorfor kan ikke dette gjelde for menn også? Eller sliter så mange menn med å få seg noe, at de tar til takke med hvem som helst, til tross for at vedkommende er ekkel? Anonymkode: 4b28f...670
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 Kanskje de fleste av de har bedre menneskesyn enn deg og ikke ser på andre mennesker som ekle? Anonymkode: aeefd...29e 15
Sphere Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 Jeg har aldri hatt sex med noen jeg ikke har sett på som attraktiv. 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #4 Skrevet 10. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje de fleste av de har bedre menneskesyn enn deg og ikke ser på andre mennesker som ekle? Anonymkode: aeefd...29e Vedkommende trenger ikke nødvendigvis å være ekkel, men menn tar jo hva som helst virker det som. Lite kritiske til hvem de har sex med. DET er ekkelt Anonymkode: 4b28f...670
Gjest Superbruker7 Skrevet 10. februar 2017 #5 Skrevet 10. februar 2017 Jeg har mer forståelse for menn som behandler burugler som tømmehull enn burugler som ønsker å bli behandlet som et tømmehull.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #6 Skrevet 10. februar 2017 Akkurat nå, Sphere skrev: Jeg har aldri hatt sex med noen jeg ikke har sett på som attraktiv. Hvorfor synes mange mannfolk at de fleste damer er attraktiv, når det ikke er tilfelle motsatt. Damer synes jo ikke at menn flest er attraktiv. Dere er mindre kresne, rett og slett Hvis et mannfolk forteller meg om en pen, attraktiv kvinne, er det ofte ikke noe jeg er enig i. Anonymkode: 4b28f...670
Gjest Coolaid Skrevet 10. februar 2017 #7 Skrevet 10. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke litt ekkelt å ikke være selektiv når det gjelder hvem man har sex med? Kvinner for eksempel, er jo litt kresen og har ikke sex med hvem som helst, hvorfor kan ikke dette gjelde for menn også? Eller sliter så mange menn med å få seg noe, at de tar til takke med hvem som helst, til tross for at vedkommende er ekkel? Anonymkode: 4b28f...670 Hvordan vet du at de er ekkel? Du kaller nå andre jenter/kvinner ekkel.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #8 Skrevet 10. februar 2017 1 minutt siden, Coolaid skrev: Hvordan vet du at de er ekkel? Du kaller nå andre jenter/kvinner ekkel. Dette vet jeg fordi jeg hører ofte menn skryte over noen de har hatt sex med, så er ikke vedkommende attraktiv overhode. "Oi hun var vakker" sier de gjerne, men det er jo ikke tilfelle. Anonymkode: 4b28f...670
Gjest canacas Skrevet 10. februar 2017 #9 Skrevet 10. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor synes mange mannfolk at de fleste damer er attraktiv, når det ikke er tilfelle motsatt. Damer synes jo ikke at menn flest er attraktiv. Dere er mindre kresne, rett og slett Hvis et mannfolk forteller meg om en pen, attraktiv kvinne, er det ofte ikke noe jeg er enig i. Anonymkode: 4b28f...670 Nå antyder du jo at han har hatt sex med de fleste damer da. Er ikke det en drøy påstand, rent generelt? Hvem er det som har dumpa deg for en annen dame nå da?
Derpderp Skrevet 10. februar 2017 #10 Skrevet 10. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor synes mange mannfolk at de fleste damer er attraktiv, når det ikke er tilfelle motsatt. Damer synes jo ikke at menn flest er attraktiv. Dere er mindre kresne, rett og slett Hvis et mannfolk forteller meg om en pen, attraktiv kvinne, er det ofte ikke noe jeg er enig i. Anonymkode: 4b28f...670 Jeg synes at menn flest er attraktive, kan jaggu ikke huske sist jeg så en mann som var "ekkel". Noen ganger åpner de kjeften og livmora mi får umiddelbart frysninger og går til automatisk shutdown - men menn in general ser sjeldent uattarktiv ut etter min mening. 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #11 Skrevet 10. februar 2017 Akkurat nå, Derpderp skrev: Jeg synes at menn flest er attraktive, kan jaggu ikke huske sist jeg så en mann som var "ekkel". Noen ganger åpner de kjeften og livmora mi får umiddelbart frysninger og går til automatisk shutdown - men menn in general ser sjeldent uattarktiv ut etter min mening. Men det betyr ikke at du ville hatt sex med alle menn du fikk sjans på? Anonymkode: 4b28f...670
Gjest Vevila Skrevet 10. februar 2017 #12 Skrevet 10. februar 2017 Er det ikke fint at de ser noe vakkert i flere da, ettersom du sier at de omtaler mindre pene damer som attraktive. Når det gjelder å "ta hva som helst" så tror jeg dette går mer på individ enn kjønn.
Derpderp Skrevet 10. februar 2017 #13 Skrevet 10. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men det betyr ikke at du ville hatt sex med alle menn du fikk sjans på? Anonymkode: 4b28f...670 Overhodet ikke, men det tror jeg ikke menn heller gjør. 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #14 Skrevet 10. februar 2017 Det er ett ganske enkelt svar på dette: fordi menn skal, fra biologiens side, øke sjansen for å spre genene sine. Kvinner derimot trenger en mann som kan hjelpe henne med å oppfostret barnet og vill derfor alltid være mer kresen. De ønsker en mann som de vet lever opp til foreventingen og som kan bli en god far til barnet. Nettopp derfor stiller kvinner såpass mange krav til oss mannfolk. Dette ligger i kvinnens biologi og folk måtte få lov til å tro og mene hva de ønsker, men dette er anerkjent som fakta i forskermiljøet. Anonymkode: 83d88...f9c 3
herremann Skrevet 10. februar 2017 #15 Skrevet 10. februar 2017 (endret) TS, vent til du kommer i midten av tredveårene. Jeg er 31 år og begynner gradvis å sosialisere på mer voksne utesteder. Jo eldre kvinnene er, jo mer tafser dere. Klyper meg i rumpa, tar på bicepsene mine osv. Mange av dere eier ikke skam Endret 10. februar 2017 av herremann 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #16 Skrevet 10. februar 2017 2 minutter siden, canacas skrev: Nå antyder du jo at han har hatt sex med de fleste damer da. Er ikke det en drøy påstand, rent generelt? Hvem er det som har dumpa deg for en annen dame nå da? Tenker menn generelt. De er stolt over hvor mange ligg de får, men de lurer jo ingen når de har ligget med 300 mindre attraktive damer - lett å få sjans på! Anonymkode: 4b28f...670
Sphere Skrevet 10. februar 2017 #17 Skrevet 10. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor synes mange mannfolk at de fleste damer er attraktiv, når det ikke er tilfelle motsatt. Damer synes jo ikke at menn flest er attraktiv. Dere er mindre kresne, rett og slett Hvis et mannfolk forteller meg om en pen, attraktiv kvinne, er det ofte ikke noe jeg er enig i. Anonymkode: 4b28f...670 De fleste damer? Jeg vet hva jeg liker og er kresen på det. Hva DU og alle andre liker er meg revnende likegyldig. Og det å være attraktiv handler om så mye mer enn selve utseendet. 4
Gjest canacas Skrevet 10. februar 2017 #18 Skrevet 10. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tenker menn generelt. De er stolt over hvor mange ligg de får, men de lurer jo ingen når de har ligget med 300 mindre attraktive damer - lett å få sjans på! Anonymkode: 4b28f...670 Men da har du sjangs til å få deg noe du og da. Win-win?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #19 Skrevet 10. februar 2017 1 minutt siden, herremann skrev: TS, vent til du kommer i midten av tredveårene. Jeg er 31 år og begynner gradvis å sosialisere på mer voksne utesteder. Jo eldre kvinnene er, jo mer tafser dere. Klyper meg i rumpa, tar på bicepsene mine osv. Mange av dere eier ikke skam Det er ikke greit det heller, for jeg skjønner godt at en attraktiv mann ikke ønsker uønsket oppmerksomhet fra en gammel kjerring Anonymkode: 4b28f...670 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #20 Skrevet 10. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette vet jeg fordi jeg hører ofte menn skryte over noen de har hatt sex med, så er ikke vedkommende attraktiv overhode. "Oi hun var vakker" sier de gjerne, men det er jo ikke tilfelle. Anonymkode: 4b28f...670 Når ble det bestemt at det er du som bestemmer hvilke damer som er attraktive/vakre etc.? Skjønner ikke hva vitsen med innlegget ditt er, har du blitt dumpa for noen du synes er uattraktiv? FYI, som kvinne har jeg sikkert ligget med menn DU ikke synes er attraktive. Heldigvis er det min smak som ligger til grunn for hvem jeg ligger med, ikke din. Anonymkode: afb88...0e9 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå