Gå til innhold

Kamera i lastebil


Smn1995

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 21 som nettopp har tatt lappen på lastebil (C). Skal begynne å jobbe i et firma fra 1 April og kommer nok til å møte noen frekke bilister osv på veien. Ønsker derfor å ha kamera i ruta i tilfelle jeg er på feil sted til feil tid. Hvilket kamera anbefalles til sånt bruk? Bør være lett å slette unødvendige filmer osv. Har gopro fra før av, kan det brukes? Kameraet må også ha god batteritid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Smn1995 skrev:

Hei! Jeg er en jente på 21 som nettopp har tatt lappen på lastebil (C). Skal begynne å jobbe i et firma fra 1 April og kommer nok til å møte noen frekke bilister osv på veien. Ønsker derfor å ha kamera i ruta i tilfelle jeg er på feil sted til feil tid. Hvilket kamera anbefalles til sånt bruk? Bør være lett å slette unødvendige filmer osv. Har gopro fra før av, kan det brukes? Kameraet må også ha god batteritid

Det er i allefall lurt å ha det, for jeg vet ikke om du har sett en filmen som ble tatt opp på E6 i Trøndelag. Der ble bilisten dømt etter det den hadde gjort feil :) Først bare tute på lastebilen for å hevde "sin" rett i det lastebilen skal inn på E6, for deretter å kjøre forbi lastebilen og da krysse doble heltrukken midtlinje :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...