Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alle her inne på se på utdelingen på tv på lørdag, jeg skal synge for vinneren sammen med skolekoret :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan godt legge inn et godt ord for meg til Tom Cruise..

Skrevet

Skal gjøres! :ler:

Skrevet

Meg også. :sjarmor:

Skrevet

SKal be han ta seg en tur innom kg, jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tom Cruise er en Scientologi-tullebukk. Han skulle aldri fått tildelt et så ærefullt oppdrag som dette.

Skrevet

Hvorfor ikke?

Spilller det noen rolle hvilken tro han har? Tror neppe han kommer til å frelse folk der uansett...

Gjest Anonymous
Skrevet

Tom Cruise er et gedigent flaggskip for Scientologikirken, hvilke signaler sender ikke dette ut?

Skrevet

Spiller det noen rolle da? Hadde det vært bedre om det var en representant for Jehovas Vitner? Eller en Islamsk Leder?

Gjest Anonymous
Skrevet
Spiller det noen rolle da? Hadde det vært bedre om det var en representant for Jehovas Vitner? Eller en Islamsk Leder?

Det kom mange reaksjoner på at Cruise skulle være vert for årets Nobelkonsert. Jeg synes ikke et menneske som støtter en såpass radikal og menneskefiendtlig religiøs gruppe som Scientologikirken har noe på et slikt arrangement å gjøre. Det samme med Jehoves Vitner og andre sekter.

Skrevet

Du kan godt legge inn et godt ord til Oprah fra meg. :wink:

-Kling-kling-

Gjest Valhalla
Skrevet

Hyggelig da. Hadde det vært en verdig vinner så skulle jeg kanskje tatt en titt.

"Aids skapt av vesten " *spit*

Skrevet

Det er ikke helt umulig da! USA ha jammen funnet på andre ting som antageligvis topper den.

Gjest Anonymous
Skrevet
Alle her inne på se på utdelingen på tv på lørdag' date=' jeg skal synge for vinneren sammen med skolekoret :sjarmor:[/quote']

Utdelingen er ikke på lørdag :wink:

Skrevet

Du kan godt legge inn et godt ord til Oprah fra meg. :wink:

-Kling-kling-

Lyst på ny bil???

Skrevet

Aner ikke jeg, har bare fått beskjed om å møte opp i rådhuset på lørdag og at vi skal synge for vinneren.

Skrevet

Her i Sverige går diskusjonene rundt Nobelpris mest rundt det viktige spørsmålet hvem som kommer til å være finest på håret - Madde eller Vickan? :ler:

Skrevet

Nobelkonserten, da - ikke prisutdelingen. For den var klokka ett i dag.

Skrevet
Lyst på ny bil???

Eller evt et hus i California..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...