AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Hei jeg og en kompis skal ta oss en roadtrip, men vi blir nødt til å starte seint i kveld, noe som vil si at vi kommer frem til et eller annet hotell lørdags natt. om vi da sjekker inn lørdagsnatten, vi vil fortsatt ha rommet til søndags morgen? Anonymkode: b476e...609
Gjest Overrasket Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg og en kompis skal ta oss en roadtrip, men vi blir nødt til å starte seint i kveld, noe som vil si at vi kommer frem til et eller annet hotell lørdags natt. om vi da sjekker inn lørdagsnatten, vi vil fortsatt ha rommet til søndags morgen? Anonymkode: b476e...609 Uten å vite hvor dere skal eller hvilket hotell det er snakk om vil jeg på generelt grunnlag si nei, ikke uten tillegg i prisen.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 Du har jo allerede laget en tråd om dette og fått svar: Nei. Kommer du der om lørdagsnatten, så bruker du rommet lørdagsnatten, og det må du betale for. Utsjekk er da neste dag, uansett hvor sent på natten du kom frem til hotellet. Anonymkode: bd72d...b31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå