Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007

Olifant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde jo tenkt at du og jeg kunne ha et mini-treff i Bergen til helga Veslo, men nå skal jeg jo ikke dit lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo tenkt at du og jeg kunne ha et mini-treff i Bergen til helga Veslo, men nå skal jeg jo ikke dit lenger...

Uff nei... Men kanskje ein annan gong...? Elles då er eg jo østover av og til då, for pappa bur i Bærum - så eit eller anna går vel an å få til ein dag, tenker eg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Offa!

Som du vet ser det dårlig ut med den helgen for min del, fordi mine foreldre antakelig kommer på besøk nå... Men vi får ha det til gode - vil jo gjerne møte dere alle! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo helt glemt å skrive om stempel-prosjektet mitt.

Har fått for meg at forsiden av invitasjonen skal ha en hvit strek-tegning av slottet på blå bakgrunn. Ettersom dette blir veldig teit med tanke på å printe selv (og dyrt hvis man velger å trykke) har jeg lurt på hvordan det vil fungere med hvitt stempel på blå bakgrunn. I går var jeg innom Panduro og kjøpte et stempel, hvit stempelpute og blå kartong. Jeg synes det ble kjempefint og kjæresten godkjente og. Planen er da å få laget et stempel med strek-tegning av slottet, sjekket priser på dette og det trenger ikke bli så veldig dyrt. Hvis det blir for vanskelig med strek-tegning (litt usikker på det der) blir det nok monogram istedet. I hodet mitt er invitasjonene i øyeblikket laget av hvit tapet med snirklete struktur (vet hvordan det skal se ut i hodet, spennende å se om jeg finner det) og med blått papir med stempel-trykk på fronten... tror det skal bli bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg har spurt før Veslo, men hvor bestilte du stempelet ditt? Og hvor mye betalte du? Og hvor stort er det?

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg har spurt før Veslo, men hvor bestilte du stempelet ditt? Og hvor mye betalte du? Og hvor stort er det?

:oops:

Eg bestilte hos Stempelleverandøren AS, du finn kontaktinfo om du søker på gule sider. Stempelet vårt er 2x3 cm, og det kosta 168,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg sa det til deg i helgen...men de invitasjonene dine later jo til å bli knallekre! Håper du får til "drømmen" om strektegning... Men hvis ikke så er ikke noe monogram noen dårlig "erstatning"! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi skal få til strek-teging. Får ta masse gode bilder av slottet når vi er der nede og sette i gang svigerfar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ragsan er med!

I dag har jeg vært flink og skrevet jobbsøknader. Fikk sendt to avgårde på mail og får sendt avgårde resten i morgen. Skal jobbe i morgen, først som vikar på skolen og så med beibisene på svømminga. Akkurat nå er jeg (les vi) så fattige at det er til å grine av, så jeg er ganske så stressa med å skaffe jobb så fort som mulig.

Blir ikke bryllup uten penger, det er helt sikkert!

Gleder meg til livet roer seg og kontoen fylles (ihvertfall litt mer enn nå) så jeg kan planlegge litt mer.

Har utrolig lyst til å reise på messe, får se hva vi får til. Vi må jo uansett ned og beskue... og drømme, drømme, drømme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er T! Håper du får napp på jobb snart. Skal kryssen fingrene for deg :)

Det høres knallekkert ut :Nikke: Trodde jeg hadde skrevet en innlegg til deg ang invitasjonene du har planlagt jeg, men..... Hadde så mange dagbøker å oppdatere meg i da jeg kom hjem i går, så jeg fikk ikke skrevet i så mange selv.

Men de invitasjonene deres høres kjempefine ut. Hva slags blåfarge har dere tenkt å ha forresten?

Ha en finfin dag, T!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...