Gå til innhold

Hjelp!! Han er for snill !!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinner skal lage drama av alt.  Selv når mannen gjør alt riktig så er det galt også for da er hun redd han skal gå lei. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

slike typer som det pleier å ha god personelighet og være en god kjæreste. jeg hadde kjørt på om jeg hadde vært deg. er mange snille menn der ute og det er ingenting gale med det. de er også de beste kjærestene tror jeg

• Liker 1
Skrevet

Husk at du ikke skylder han noe fordi han har spandert mye på deg! Det kan Være vanskeligere å si enn å praktisere. At han spanderer mye kan bety flere ting, men det er du som har datet med vedkommende som er best utgangspunkt for å vurdere det. Her er noen mulige grunner (de jeg kommer på) til at han er så snill.

-Han er en genuint glad I å gi (på ett modent vis)

-Han er usikker og kompanserer med å spandere.

-Han vil ha sex (Google reciprocity).

-Han lever fortsatt I en verden der man skal varte opp kvinnen på date 

Er han kjempe opptatt av å gi og nesten ikke tillater deg å betale så havner han antakeligvis ikke i første kategori . At han lar deg bestemme alt peker I samme retning.

Ville smørt meg med tålmodighet. Hvis han bare er ute etter sex så vil han nok presse for det etterhvert, blir han sur når han ikke får det, så kan du lett plassere og dumpe han. En evt Kompansering kan også forsvinne ettervern som han blir mer trygg på deg.

• Liker 1
Gjest canacas
Skrevet

Litt av problemet her er vel at TS, som så mange andre jenter/kvinner, har opplevd menn som er reale rasstapper. Det finnes så mange av de, så de gode gutta blir mistenkeliggjort og det forventes at den indre rasstappen dukker opp. 

TS: pust rolig og fortell deg selv at du får den responsen du fortjener, det virker jo som han liker deg veldig godt! :) 

Skrevet
5 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Nåja, ikke sett oss alle i samme bås takk. TS sier jo at hun er forelsket, så hun liker jo at han er snill. De fleste menn som er godt gift med 2,3 unger, stasjonsvogn og bikkje er da også primært snille menn. Denne "bad boy" teorien passer kanskje for noen men ikke for de fleste. Tror forøvrig at både menn og kvinner som behandler andre dårlig kan gjøre dette fordi de kanskje har opplevd å være veldig populær blant motsatt kjønn og dermed kan velge og vrake, og slikt sett har utviklet et lite super-ego.  

Helt riktig at de er gift ja, helt til det har gått en 10-15 år, så er brått livet for kjedelig og standardisert igjen, mor føler at livet kun dreier seg om barn/hus/familie, hun søker å realisere seg selv mer og forlater den "snille" mannen på jakt etter ny lidenskap, spenning og generelt grønnere gress...

Ellers helt enig i ego-teorien din.

• Liker 1
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Daten er alt for snill !!🙈Spanderer alt og lar meg bestemme alt !! Hva er baktanken hans ??

Redd han plutselig går lei meg, trenger råd hilsen døds forelsket J20💕

Anonymkode: 9d9cf...34f

Må han ha en baktanke? Kan ikke noen bare få være snille og grei, liker at du er glad og tenker at du fortjener det? :) Varer dere ikke evig så varer dere ikke evig, men ikke rundt å frykt at det. Nyt dagen i dag også tar du dagen i morgen i morgen. :)

Endret av Wanda Maximoff
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har liten penis og vil kompensere.

Anonymkode: 82b2e...2bb

Hahahah! Du tror penis betyr alt :) 

Anonymkode: b5373...47d

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Nåja, ikke sett oss alle i samme bås takk. TS sier jo at hun er forelsket, så hun liker jo at han er snill. De fleste menn som er godt gift med 2,3 unger, stasjonsvogn og bikkje er da også primært snille menn. Denne "bad boy" teorien passer kanskje for noen men ikke for de fleste. Tror forøvrig at både menn og kvinner som behandler andre dårlig kan gjøre dette fordi de kanskje har opplevd å være veldig populær blant motsatt kjønn og dermed kan velge og vrake, og slikt sett har utviklet et lite super-ego.  

Det er sant, men 50% av de godt gifte blir skilt..? 😊

Og kvinner initierer flest skilsmisser. 

Påstår ikke at det er en sammenheng, men hinter kanskje litt? 😄

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
Akkurat nå, Cronosgjesten skrev:

Det er sant, men 50% av de godt gifte blir skilt..? 😊

Og kvinner initierer flest skilsmisser. 

Påstår ikke at det er en sammenheng, men hinter kanskje litt? 😄

Skilsmissestatistikken har gått ned de siste årene. Det er også tvilsomt at hovedårsaken til skilsmisse er menn som er for snille og kvinner som blir lei av dem. Hovedårsaken ifølge forskning er manglende evne til samarbeid om grunnleggende ting som barneoppdragelse, husholdningsarbeid og økonomi. 

4 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Helt riktig at de er gift ja, helt til det har gått en 10-15 år, så er brått livet for kjedelig og standardisert igjen, mor føler at livet kun dreier seg om barn/hus/familie, hun søker å realisere seg selv mer og forlater den "snille" mannen på jakt etter ny lidenskap, spenning og generelt grønnere gress...

Ellers helt enig i ego-teorien din.

Både menn og kvinner er sånn ca like ofte utro, tidligere hevdet man jo at menn som regel var den som var utro og kvinnen var den som gikk. Så poenget er at både kvinner og menn kan plutselig finne på å "jakte etter ny lidenskap, spenning og generelt grønnere gress". (Slikt sett kan man heller diskutere om mennesket faktisk er 100% monogame eller ikke) 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Daten er alt for snill !!🙈Spanderer alt og lar meg bestemme alt !! Hva er baktanken hans ??

Du vil oppdage sannheten før eller senere.

Anonymkode: ca4ba...1c9

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han viser seg fra sin beste side for å ligge med deg. Med tiden vil du få se hans sanne ansikt. Begge mine forhold har begynt slik, men endt med at jeg fungerer som moren deres. Evt for at han senere kan bruke mot deg alt du fikk så da må han få tilbake.

Anonymkode: 3d91d...c18

Skrevet

Jeg opplevde å møte en som var så snill fra første stund av at jeg ble litt skremt. Overøste meg med komplimenter og insisterte på å betale meg inn på en festival til 1000 kr! Jeg var veldig naiv og nøyt det da. Men det sanne han kom snikende frem etterhvert. En utrolig egoistisk dust som var utro og kom og gikk som han ville. Han fikk meg totalt rundt lillefingeren ved å smiske seg inn og få meg til å falle så hardt at jeg ble vanvittig svak for han. Men alle trenger ikke være sånn.

Anonymkode: 91dae...7d4

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir han ikke klengete?

Skrevet
11 timer siden, Caduceus skrev:

Mannen må jo få lov til å være snill?! Var det bedre om han oppførte seg som en rass?

Man kan være snill uten å være tøffel/dørmatte. Han er sikkert bare litt uerfaren og usikker. Og kanskje også veldig forelsket selv. Det er lett å bli tøffel da. At han er uerfaren og usikker kan forklare hvorfor han ikke har prøvd seg på å komme ned i buksa på TS ennå.

Hvis han fortsetter å være en klengete dørmatte så tør jeg vedde på at TS går lei. Det er sjarmerende til et visst punkt, midt i forelskelsens rus.

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han viser seg fra sin beste side for å ligge med deg.

Anonymkode: 3d91d...c18

Det er definitivt en mulighet. Men hvorfor har han ikke prøvd? Fem dater og han har ikke prøvd seg engang?

Skrevet
1 time siden, Raven.WritingDesk skrev:

Skilsmissestatistikken har gått ned de siste årene. Det er også tvilsomt at hovedårsaken til skilsmisse er menn som er for snille og kvinner som blir lei av dem. Hovedårsaken ifølge forskning er manglende evne til samarbeid om grunnleggende ting som barneoppdragelse, husholdningsarbeid og økonomi. 

Både menn og kvinner er sånn ca like ofte utro, tidligere hevdet man jo at menn som regel var den som var utro og kvinnen var den som gikk. Så poenget er at både kvinner og menn kan plutselig finne på å "jakte etter ny lidenskap, spenning og generelt grønnere gress". (Slikt sett kan man heller diskutere om mennesket faktisk er 100% monogame eller ikke) 

Sånn litt mer seriøst, tror jeg ikke det er fordi menn er for snille, men at en del av dem blir oppfattet som veike og selvutslettende, og at kvinner mister respekten for dem av den grunn, ja, det tror jeg. Mange menn skjønner ikke helt hva kvinner ønsker. Vil de være selvhjulpne, klare seg selv, trenger hun meg egentlig til noe, osv. Husk ar selv om ikke du, eller noen av de andre kvinnene som leser denne tråden er det, finnes det utrolig mange utrolige bitcher der ute, og når de kommer sammen med en litt forsiktig fyr, blir han overkjørt. Så mister de respekten for ham fordi han lar seg overkjøre. 

På samme måte finnes det utrolige drittsekker, som får seg til å gjøre hva det skal være mot kvinner, som bøyer av for kampen. Det er ikke kjønnsspesifikt, det finnes nok av drittsekker av begge kjønn. Men akkurat den der med å få liv til å valse over menn, for så å skille seg fra dem når de blir tøfler, det er det ganske mange kvinner som gjør.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har liten penis og vil kompensere.

Anonymkode: 82b2e...2bb

Kompensere ved å være snill? Men det stemmer jo ikke... KG har lært meg at liten penis = drittsekk.

• Liker 1
Skrevet

Han vil ha deg og spanderer og gir deg det du vil ha, for at du skal like han . Verre er det ikke.

Han er vel bare veldig forelsket ;)

Skrevet

Si at han er den snilleste personen du har møtt, men at du ikke tror dere passer sammen. Beste for han er om han forstår hvordan kvinner er skrudd sammen så tidlig som mulig.

Anonymkode: b48ec...ff1

Skrevet

Dersom han er snill og god, og gjerne vil varte deg opp - la han! Og behold han! Tro meg, det er disse menna vi andre har leita etter et helt liv! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...