AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Daten er alt for snill !!🙈Spanderer alt og lar meg bestemme alt !! Hva er baktanken hans ?? Redd han plutselig går lei meg, trenger råd hilsen døds forelsket J20💕 Anonymkode: 9d9cf...34f 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 Han vil knulle. Anonymkode: 82b2e...2bb 9
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 Styr unna. Anonymkode: 9f674...be1 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #4 Skrevet 10. februar 2017 Kanskje han er desperat Anonymkode: 56aa0...079 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #5 Skrevet 10. februar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han vil knulle. Anonymkode: 82b2e...2bb Han har enda ikke prøvd etter 5 dater Anonymkode: 9d9cf...34f
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #6 Skrevet 10. februar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Styr unna. Anonymkode: 9f674...be1 Begrunnelse? Anonymkode: 9d9cf...34f
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #7 Skrevet 10. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han er desperat Anonymkode: 56aa0...079 På hvilken måte? Anonymkode: 9d9cf...34f
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #8 Skrevet 10. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: På hvilken måte? Anonymkode: 9d9cf...34f Etter deg Anonymkode: 56aa0...079
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #9 Skrevet 10. februar 2017 Alderen deres? Anonymkode: 15572...362
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #10 Skrevet 10. februar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har enda ikke prøvd etter 5 dater Anonymkode: 9d9cf...34f Han har liten penis og vil kompensere. Anonymkode: 82b2e...2bb 1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 10. februar 2017 #11 Skrevet 10. februar 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han vil knulle. Anonymkode: 82b2e...2bb 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Styr unna. Anonymkode: 9f674...be1 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han er desperat Anonymkode: 56aa0...079 .. herregud for noen negative svar..?? Så fordi daten spanderer og lar TS ta avgjørelser må noe være galt..? Han kan ikke bare være; en fin fyr, liksom..? TS; hva sier magefølelsen deg? Hvorfor er dette egentlig problematisk for deg? Om du føler han oppvarter for mye så kan du jo si rett ut at du ikke er vant med det og det gjør deg derfor litt usikker. Du kan også insistere på å spandere neste gang og la han bestemme aktiviteter dere kan finne på.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #12 Skrevet 10. februar 2017 10 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: .. herregud for noen negative svar..?? Så fordi daten spanderer og lar TS ta avgjørelser må noe være galt..? Han kan ikke bare være; en fin fyr, liksom..? TS; hva sier magefølelsen deg? Hvorfor er dette egentlig problematisk for deg? Om du føler han oppvarter for mye så kan du jo si rett ut at du ikke er vant med det og det gjør deg derfor litt usikker. Du kan også insistere på å spandere neste gang og la han bestemme aktiviteter dere kan finne på. Noe sier meg at du er ganske ung? Anonymkode: 82b2e...2bb
Gjest Frk. Violeta Skrevet 10. februar 2017 #13 Skrevet 10. februar 2017 Kanskje han er en hyggelig og fin fyr?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 10. februar 2017 #14 Skrevet 10. februar 2017 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noe sier meg at du er ganske ung? Anonymkode: 82b2e...2bb Tusen takk men nei, jeg er en godt voksen kvinne, og har derfor erfart at det finnes faktisk menn som varter opp og er spandabel uten å ha noe forferdelig baktanke eller skavanker. Endret 10. februar 2017 av noe tilfeldig
herremann Skrevet 10. februar 2017 #15 Skrevet 10. februar 2017 (endret) Han er bare usikker og litt tøffel. Vil være så snill som mulig så du fortsetter å date han. At han ikke har prøvd seg på sex innen 5 dater kan være et godt tegn. Men, kan også bety han er jomfru og litt usikker. Uansett, kos dere og ha det gøy sammen. Endret 10. februar 2017 av herremann 5
Caduceus Skrevet 10. februar 2017 #16 Skrevet 10. februar 2017 Mannen må jo få lov til å være snill?! Var det bedre om han oppførte seg som en rass? 4
herremann Skrevet 10. februar 2017 #17 Skrevet 10. februar 2017 1 minutt siden, Caduceus skrev: Mannen må jo få lov til å være snill?! Var det bedre om han oppførte seg som en rass? Kvinner generelt vil ikka ha snille gutter. De er for kjedelige og forutsigbare. De vil ha badboys og spenning, for deretter å klage på KG over hvor slemme alle menn er. Over årene med dating er jeg blitt mye mer egoistisk og streng. Merkelig hvordan kvinner former meg. 2
Caduceus Skrevet 10. februar 2017 #18 Skrevet 10. februar 2017 1 minutt siden, herremann skrev: Kvinner generelt vil ikka ha snille gutter. De er for kjedelige og forutsigbare. De vil ha badboys og spenning, for deretter å klage på KG over hvor slemme alle menn er. Over årene med dating er jeg blitt mye mer egoistisk og streng. Merkelig hvordan kvinner former meg. Jeg legger merke til at en del mener så,ja. Og andres erfaring har jeg selvfølgelig ingen rett til å trekke i tvil. Men har du tenkt over hvorvidt det kan være så enkelt at det er du som trekkes mot just kvinner som har den innstillingen? Sant å si kjenner jeg ingen kvinner som passer din beskrivelse. 4
herremann Skrevet 10. februar 2017 #19 Skrevet 10. februar 2017 3 minutter siden, Caduceus skrev: Jeg legger merke til at en del mener så,ja. Og andres erfaring har jeg selvfølgelig ingen rett til å trekke i tvil. Men har du tenkt over hvorvidt det kan være så enkelt at det er du som trekkes mot just kvinner som har den innstillingen? Sant å si kjenner jeg ingen kvinner som passer din beskrivelse. Drømmekvinnen er litt nerdete og teit. Med et stort smil om munnen og masse positiv energi. Men for alt jeg vet er det faktorer i bildet jeg ikke ser. Uansett TS, hvis du føler deg komfortabel rundt daten din så kjør på videre og kos deg. 2
Gjest noe tilfeldig Skrevet 10. februar 2017 #20 Skrevet 10. februar 2017 21 minutter siden, herremann skrev: Kvinner generelt vil ikka ha snille gutter. De er for kjedelige og forutsigbare. De vil ha badboys og spenning, for deretter å klage på KG over hvor slemme alle menn er. Over årene med dating er jeg blitt mye mer egoistisk og streng. Merkelig hvordan kvinner former meg. Nåja, ikke sett oss alle i samme bås takk. TS sier jo at hun er forelsket, så hun liker jo at han er snill. De fleste menn som er godt gift med 2,3 unger, stasjonsvogn og bikkje er da også primært snille menn. Denne "bad boy" teorien passer kanskje for noen men ikke for de fleste. Tror forøvrig at både menn og kvinner som behandler andre dårlig kan gjøre dette fordi de kanskje har opplevd å være veldig populær blant motsatt kjønn og dermed kan velge og vrake, og slikt sett har utviklet et lite super-ego.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå