AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #21 Skrevet 10. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke logikken til kvinner her. Speedo på menn er fy og æsj? Skulle da tro at en mann med liten tettsittende badebukse bør pirre en kvinne mer. Tross alt vil de da se mer konturene av penis i en slik bukse. Og hetero kvinner elsker da kuk og burde nyte synet av noe slikt? Altså dere ser tidenes kjekkas på beachen, en slik en som gjør dere våte mellom beina, bare tanken på å bli pult av han.. Dere må da titte ekstra ned mot kuken hans og drømme dere bort? Slikt sett kommer jo speedoen frem til sin rett. Anonymkode: 6606d...c8b Du har mye å lære om kvinner. Mye. Anonymkode: c3809...a2c 3
LeilaS Skrevet 10. februar 2017 #22 Skrevet 10. februar 2017 Helt grusomt og ikke hot i det hele tatt! Husker når mamma var sammen med stefaren min (slutt nå da) da jeg var i begynnelsen av tenårene. Han pleide å gå med speedo da vi var på stranda og i Syden. Det synet. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #23 Skrevet 10. februar 2017 4 timer siden, PassionatePatti skrev: Kommer helt an på hvem som har den på seg. Er det en kjekk, ung og veltrent fyr, har jeg ikke det minste imot speedo, hihi. Dessverre er det som oftest kun menn på 50+ med hårete ølmage og gullkjede jeg har sett bruke det som oftest, og det er ikke helt det samme. xD Er flaut når kvinner titter på bulken mellom beina. Sammenlign det med at menn ser på kløfta. Selv tør jeg ikke bruke speedo selv om jeg er ung og godt trent, bulken blir litt for stor så kan misforståes. Anonymkode: 06e8c...1a5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #24 Skrevet 10. februar 2017 Nasty. Jeg så en gråhåret mann i 60 årene i fjor som hadde på seg en liten speedo på stranden Anonymkode: 15538...455
PassionatePatti Skrevet 10. februar 2017 #25 Skrevet 10. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er flaut når kvinner titter på bulken mellom beina. Sammenlign det med at menn ser på kløfta. Selv tør jeg ikke bruke speedo selv om jeg er ung og godt trent, bulken blir litt for stor så kan misforståes. Anonymkode: 06e8c...1a5 Det er en ærlig sak, og da velger man naturligvis et plagg som ikke er så avslørende.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #26 Skrevet 10. februar 2017 12 minutter siden, PassionatePatti skrev: Det er en ærlig sak, og da velger man naturligvis et plagg som ikke er så avslørende. Hehe ja Anonymkode: 06e8c...1a5
Derpderp Skrevet 10. februar 2017 #27 Skrevet 10. februar 2017 Fekter meg ikke, folk kan få bruke det badetøyet de vil. Ikke syns jeg det er fælt, ikke fint - det bare bryr meg midt på ryggen. Nå er riktignok jeg gammel svømmer og vant til å oppholde meg rundt speedoer 15 timer i uka såeh..
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #28 Skrevet 10. februar 2017 6 timer siden, Cathrine88 skrev: Klart. Hetero kvinner elsker synet, og det er derfor dickpics aldri feiler som sjekketriks. Fungerer på alle damer hver eneste gang. Speedo er utrolig stygt og usexy. Dere liker jo andre tettsittende undertøy på menn, feks bokser av kjente merkevarer. Hvorfor er ikke det stygt og usexy? Anonymkode: 1baee...a39
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #29 Skrevet 10. februar 2017 Hva er forskjellen? Anonymkode: 1baee...a39 1
Cathrine88 Skrevet 10. februar 2017 #30 Skrevet 10. februar 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere liker jo andre tettsittende undertøy på menn, feks bokser av kjente merkevarer. Hvorfor er ikke det stygt og usexy? Anonymkode: 1baee...a39 Bokser er mer dekkende, men preferansen må i tillegg ha mye å gjøre med hva jeg forbinder plaggene med, for tights er enda mer dekkende og det synes jeg er usexy. Helt greit å trene i, og ikke på langt nær så stygt som speedo, men usexy. Speedo får meg automatisk til å tenke på en slesk middelaldrende tysker med gullkjede, måne, hestehale og ølmage, mens tettsittende boksere får meg til å tenke på en mann jeg faktisk har hatt sex med. Må nevne at jeg synes stringtruser, og ikke minst cameltoe er skikkelig stygt på damer, så jeg liker vel ikke å få så mye "informasjon" på en gang. 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #31 Skrevet 10. februar 2017 1 minutt siden, Cathrine88 skrev: Bokser er mer dekkende, men preferansen må i tillegg ha mye å gjøre med hva jeg forbinder plaggene med, for tights er enda mer dekkende og det synes jeg er usexy. Helt greit å trene i, og ikke på langt nær så stygt som speedo, men usexy. Speedo får meg automatisk til å tenke på en slesk middelaldrende tysker med gullkjede, måne, hestehale og ølmage, mens tettsittende boksere får meg til å tenke på en mann jeg faktisk har hatt sex med. Må nevne at jeg synes stringtruser, og ikke minst cameltoe er skikkelig stygt på damer, så jeg liker vel ikke å få så mye "informasjon" på en gang. Hahahaha for et image jeg fikk på netthinnen nå Anonymkode: 538d8...be3 1
Cathrine88 Skrevet 10. februar 2017 #33 Skrevet 10. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hahahaha for et image jeg fikk på netthinnen nå Anonymkode: 538d8...be3 You're welcome.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #34 Skrevet 10. februar 2017 13 minutter siden, Cathrine88 skrev: Bokser er mer dekkende, men preferansen må i tillegg ha mye å gjøre med hva jeg forbinder plaggene med, for tights er enda mer dekkende og det synes jeg er usexy. Helt greit å trene i, og ikke på langt nær så stygt som speedo, men usexy. Speedo får meg automatisk til å tenke på en slesk middelaldrende tysker med gullkjede, måne, hestehale og ølmage, mens tettsittende boksere får meg til å tenke på en mann jeg faktisk har hatt sex med. Må nevne at jeg synes stringtruser, og ikke minst cameltoe er skikkelig stygt på damer, så jeg liker vel ikke å få så mye "informasjon" på en gang. Det er ikke mer dekkende slik at det fjerner bulen. Tror heller det handler om hva som er på mote, hvis speedo ble populært igjen, så ville dere garantert synes at det var fint og sexy. Anonymkode: 1baee...a39
Cathrine88 Skrevet 10. februar 2017 #35 Skrevet 10. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke mer dekkende slik at det fjerner bulen. Alt blir mer fremtredende nå det blir løftet opp fra alle kanter av den strikken (?) som går rundt åpningene til beina, og samlet i en kompakt pakke. Dette må være en av de tre rareste samtalene jeg har hatt i dag. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #36 Skrevet 10. februar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har mye å lære om kvinner. Mye. Anonymkode: c3809...a2c Anonymkode: b3710...8d7
Sphere Skrevet 10. februar 2017 #37 Skrevet 10. februar 2017 6 timer siden, Cathrine88 skrev: Det var to stykker som tok det litt vel seriøst. Beklager, det var teit og dramatisk. Jeg burde bare ha lagt til et ironiflagg. Hahaha Folk!! Ellers var jeg på et privat party i Spania som endte opp i bassenget og var så heldig å få låne badetøy. Og ja, dere gjetter det, den minste speedoen ever, som viste alle små hemmeligheter. Det ble mange drinker den kvelden.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #38 Skrevet 10. februar 2017 Noe av det kvalmende plagg som finnes. Menn i alle aldre,og figur kommer trippen i den. Latterlig syn. Er like patetisk som mye overvektige kvinner har presset kroppen i en trang dongeribukse. ...gjerne bar mage også. Det er vemmelig Anonymkode: dac79...8e5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #39 Skrevet 10. februar 2017 34 minutter siden, Sphere skrev: Hahaha Folk!! Ellers var jeg på et privat party i Spania som endte opp i bassenget og var så heldig å få låne badetøy. Og ja, dere gjetter det, den minste speedoen ever, som viste alle små hemmeligheter. Det ble mange drinker den kvelden. Hahha ser setbut som du bare har ei real bollemus i trusa da? Anonymkode: 42f8f...986 1
Gjest EkteMannen Skrevet 10. februar 2017 #40 Skrevet 10. februar 2017 Hva med de svenske badebuksene da. De som ser ut som tettsittende boxere som viser hele utstyret når de er våte, uten å holde noe på plass. Grøss
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå