Gå til innhold

Blødning midt i pillebrett

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei:) Jeg går på loette å har gått på den i over 2 år, jeg pleier å ha mensen annenhver gang, alså å hoppe over annenhver. Denne gangen fikk jeg mensen etter 1 uke på 2. brettet å lurer derfor på. Kan jeg bareta pillefri uke nå eller må jeg gå 2 uker til å få mens igjen? Har sjedd en gang før men da var det bare en uke igjen å da hadde jeg mensen i 2 uker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Norskjente123 skrev:

Hei:) Jeg går på loette å har gått på den i over 2 år, jeg pleier å ha mensen annenhver gang, alså å hoppe over annenhver. Denne gangen fikk jeg mensen etter 1 uke på 2. brettet å lurer derfor på. Kan jeg bareta pillefri uke nå eller må jeg gå 2 uker til å få mens igjen? Har sjedd en gang før men da var det bare en uke igjen å da hadde jeg mensen i 2 uker...

OMG, les pakningsvedlegget.

Anonymkode: b735d...727

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OMG, les pakningsvedlegget.

Står ikke noe om det der

Skrevet
1 minutt siden, Norskjente123 skrev:

Står ikke noe om det der

Jo, det står om mellomblødninger. Hvis ikke går du til legen - du tar ikke imot random folk på nett.

Skrevet

Du kan ta pillefri uke nå, men usikker på om du da er beskyttet den første uken på neste brett. Ville brukt kondom i tillegg.

Anonymkode: 0cfdf...c66

Skrevet

Hvis du har tatt 21 piller med virkestoff på rad (og det har du hvis du er på brett nr to uten å ha tatt pause), så kan du ta en pillefri uke og fortsatt være beskyttet. Det spiller absolutt ingen rolle hvor på brettet du er så lenge du har tatt 21 piller på rad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...