AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Har noen vært i Parga ? Sitter og lurer på om jeg skal reise dit i sommer . Har reist mange ganger alene, men helst da til Kreta og Kypros. Fint om noen har tips om Parga .Anonymkode: 979a0...eb5
Kontormus Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Var i Parga for mange år siden, og til høsten blir det en ny tur. Veldig hyggelig liten by, anbefales på det varmeste! 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 Nydelig sted, en ferie som jeg husker med stor glede. Men vi to familier sammen, så jeg vet ikke hvordan det er å reise dit alene. Spørs hva du er ute etter. Det er ikke høy partyfaktor der, men for rolig ferie er det perfekt. Sentrum er intimt. Anonymkode: 539ff...a6e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nydelig sted, en ferie som jeg husker med stor glede. Men vi to familier sammen, så jeg vet ikke hvordan det er å reise dit alene. Spørs hva du er ute etter. Det er ikke høy partyfaktor der, men for rolig ferie er det perfekt. Sentrum er intimt. Anonymkode: 539ff...a6e Takk for svar Er bare ute etter et rolig sted, slappe av, spise godt og gjerne en tur eller to i området . Og så sol og bad, så klart ! Synes det ser idyllisk ut på bilder iallfall Anonymkode: 979a0...eb5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå