AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Hvilket hotell anbefaler dere i London ? Gjerne et hotell som er nærme ting å gjøre. Og hva bør man oppleve mens man er der? Anonymkode: e151d...3d5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 London House Hotel. Var litt skeptisk etter vi bestilte, men selv om det ikke ligger midt i sentrum, så ligger det alikevel sentralt - Bayswater og Queensway Underground rett rundt hjørnet, og da kommer man seg greit rundt. Vi syns det var helt ypperlig, og skal bo der igjen i Oktober Vi var veldig fornøyd med London Dungeon og London Eye - to fluer i en smekk. Greit å ta de litt tidlig på dagen, vi tok Dungeon først og det var lite folk. Da vi kom ut igjen og skulle på Eye var det smekkfullt på hele plassen, den hadde vi fast track billetter til, så vi kom relativt kjapt på. Ellers gikk vi mye, brukte kart og gps på mobilen Anonymkode: 9db60...43e
Gjest Overrasket Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: London House Hotel. Var litt skeptisk etter vi bestilte, men selv om det ikke ligger midt i sentrum, så ligger det alikevel sentralt - Bayswater og Queensway Underground rett rundt hjørnet, Anonymkode: 9db60...43e Gamle nabolaget mitt! "Hva bør man oppleve i London" er et spørsmål i samme kategori som "Hva er meningen med livet". Det er en helt egen London-tråd her som er verdt å titte på. Ellers er jeg veldig glad i National Gallery.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #4 Skrevet 10. februar 2017 Hoteller i London er som regel svindyre. Jeg foretrekker å bo litt utenfor selve bykjernen, men rett ved undergrunnen. Jeg har bodd 3 ganger på Holiday Inn Express i Swiss Cottage. Det er rett over gaten omtrent fra undergrunnen, og det tar 10-15 min inn til bykjernen. Anonymkode: dafd0...db7
clyde Skrevet 11. februar 2017 #5 Skrevet 11. februar 2017 Vi skal bo på Garden View Hotel i mars, prisen var veldig god og det så ikke så verst ut til å være så billig Ligger rett ved Earls Court tube-stasjon.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #6 Skrevet 11. februar 2017 St giles er billig og Ok. Ligger ikke så langt fra Oxford street. God tur😃 Anonymkode: 23f06...0eb
Kjetil E Skrevet 11. februar 2017 #7 Skrevet 11. februar 2017 På 9.2.2017 den 23.00, AnonymBruker skrev: London House Hotel. Var litt skeptisk etter vi bestilte, men selv om det ikke ligger midt i sentrum, så ligger det alikevel sentralt - Bayswater og Queensway Underground rett rundt hjørnet, og da kommer man seg greit rundt. Vi syns det var helt ypperlig, og skal bo der igjen i Oktober Vi var veldig fornøyd med London Dungeon og London Eye - to fluer i en smekk. Greit å ta de litt tidlig på dagen, vi tok Dungeon først og det var lite folk. Da vi kom ut igjen og skulle på Eye var det smekkfullt på hele plassen, den hadde vi fast track billetter til, så vi kom relativt kjapt på. Ellers gikk vi mye, brukte kart og gps på mobilen Anonymkode: 9db60...43e Vil heller annbefale The Shard fremfor London Eye, du kommer dobbelt så høyt som i øyet. Og kan være der så lenge du vil. Ligger og like ved Dungeon. (Som jeg forøvrig syntes var mye bedre før i tiden enn det det er idag). I det området har du og London Aqarium.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #8 Skrevet 12. februar 2017 Har selv bodd på The Strand Palace Hotel de 2 siste gangene jeg har vært i London. Ligger sentralt og er helt grei standard selv om rommene er små og hotellet begynner å dra litt på årene. Ellers kan du finne en del tips på hoteller i London her Anonymkode: 32018...2e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå