Gå til innhold

Infuensafølelse i kroppen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjenner ofte på en infuensafølelse i kroppen med hodepine, slapphet, verking, kvalme, føler meg kald/varm. Kommer ofte etter jobb, trening, en tur nede i byen osv. Føler på en måte at kroppen min ikke tåler så mye aktivitet.

Tok opp dette med legen i i fjor høst, han mente det skyldes at jeg hadde starta i ny jobb og at jeg hadde stressa med flytting. Tok noen blodprøver, bl.a. stoffskifte, b12, jern. Starta opp med b12 injeksjoner da jeg hadde mangel. Spurte ham om jeg kunne være deprimert, da jeg har følt meg trist og tung over lengre tid. Han mente jeg ikke var det, og at det kun var en tung periode i livet. 

Har etterhvert følt meg bedre psykisk og ikke så trøtt, noe som kanskje kan skyldes b12 sprøytene. Men den influensaaktige følelsen er så frustrende! Jeg går turer med hunden hver dag, prøver å trene noen dager i uken og spiser sunt, men blir ikke bedre. Noen dager er jeg i god form, andre dager har jeg lyst å kaste opp fordi jeg føler meg syk. I går var jeg totalt utslitt etter en rolig dag på jobb. Prøvde å trene ute for å se om det hjalp, men ble bare verre.

Har astma og allergi som er medisinert og er under kontroll. Har ikke hatt influensa eller vært forkjølet på ca 1 år. Har tatt opp dette med legen to ganger nå...

Tar imot tanker og tips!!

Anonymkode: d92a7...48d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: d92a7...48d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...