Måbarefåsiat... Skrevet 9. februar 2017 #21 Skrevet 9. februar 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han kan ringe meg på telefonen uten å spørre om å få ringe først osv. Jeg har datet en del og ser en viss overfladisk frekkhet. Anonymkode: 75bc0...191 Guri, må man spørre før man får ringe til noen man ønsker å date? Godt jeg er gift, kjenner jeg... det hadde blitt litt slitsomt for meg med disse reglene. Endret 9. februar 2017 av Måbarefåsiat... 3
Caduceus Skrevet 9. februar 2017 #22 Skrevet 9. februar 2017 50 minutter siden, Coronas skrev: Da funker det jo tydligvis ikke, da han fortsatt er single og er på leting enda Absolutt et poeng😂Så da ville det kanskje være en sann velgjerning å si fra til ham?😊
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #23 Skrevet 9. februar 2017 12 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev: Guri, må man spørre før man får ringe til noen man ønsker å date? Godt jeg er gift, kjenner jeg... det hadde blitt litt slitsomt for meg med disse reglene. Mulig jeg er godt vant med en svært høflig eks fra før av. Anonymkode: 75bc0...191
Coronas Skrevet 9. februar 2017 #24 Skrevet 9. februar 2017 40 minutter siden, Caduceus skrev: Absolutt et poeng😂Så da ville det kanskje være en sann velgjerning å si fra til ham?😊 Kan si tilbake, "nope, never gonna happen"
Blablab Skrevet 9. februar 2017 #25 Skrevet 9. februar 2017 Yup, synes du er rar. Jeg hadde bare syntes det var hyggelig. At han gir beskjed om at han liker utseende ditt betyr ikke at han er en komplett idiot. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #26 Skrevet 9. februar 2017 Utrolig så lite som skal til for at folk mister interessen. Forstår nesten ikke at folk klarer å finne noen der ute. Anonymkode: 80300...380
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå