Gjest Axl Rose Skrevet 10. februar 2017 #21 Skrevet 10. februar 2017 2 timer siden, End skrev: Zachen er harry. Stakkars Harry som blir blandet inn i alt for tiden.
Prebs Skrevet 10. februar 2017 #22 Skrevet 10. februar 2017 Ifølge min mor så er jeg en "kjekk" man som frekventerer bybildet etter mørkets frembrudd i helgene. Stedene jeg vanker er gjerne som nevnt over, Vaskeriet, Barkollektivet i tillegg til roligere steder som Konrads kåk, Ferdinand på engen, Cafe Victoria, Pergola og gjerne Ujevnt. Er det en kveld med musikalske innslag så går gjerne turen til Garage, Hulen eller Kvarteret. "I mine øyne" så er Zachen og evt Engelen night club mer "tachy" og steder jeg ikke setter mine bein for å si det rett ut....Viktigste du gjør sov kvinne er å gjøre deg "tilgjengelig". Ren og pen i tøyet er jo også en fordel😜 "Smil til verden og verden smiler til deg" sies det..... Lykke til TS så skal jeg holde utkikk etter deg i baren neste gang jeg er på Vaskeriet😉
Gjest End Skrevet 10. februar 2017 #23 Skrevet 10. februar 2017 10 timer siden, Bootyhunter skrev: Stakkars Harry som blir blandet inn i alt for tiden. Den eneste som ikke er harry er Prins Harry
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #24 Skrevet 10. februar 2017 3 timer siden, Prebs skrev: Ifølge min mor så er jeg en "kjekk" man som frekventerer bybildet etter mørkets frembrudd i helgene. Stedene jeg vanker er gjerne som nevnt over, Vaskeriet, Barkollektivet i tillegg til roligere steder som Konrads kåk, Ferdinand på engen, Cafe Victoria, Pergola og gjerne Ujevnt. Er det en kveld med musikalske innslag så går gjerne turen til Garage, Hulen eller Kvarteret. "I mine øyne" så er Zachen og evt Engelen night club mer "tachy" og steder jeg ikke setter mine bein for å si det rett ut....Viktigste du gjør sov kvinne er å gjøre deg "tilgjengelig". Ren og pen i tøyet er jo også en fordel😜 "Smil til verden og verden smiler til deg" sies det..... Lykke til TS så skal jeg holde utkikk etter deg i baren neste gang jeg er på Vaskeriet😉 Da tror jeg nesten at du bare må ta turen dit på lørdag jeg altså Skal passe på å både være ren og pen i tøyet òg blid! 😄 Ts Anonymkode: 8a674...38a
Prebs Skrevet 11. februar 2017 #25 Skrevet 11. februar 2017 (endret) 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Da tror jeg nesten at du bare må ta turen dit på lørdag jeg altså Skal passe på å både være ren og pen i tøyet òg blid! 😄 Ts Anonymkode: 8a674...38a Lykke til frøken😉 Jeg er desverre ikke i byen til helgen, men ifølge den tyske spåmannen som hvert år melder været i forkant av sommeren, så har han allerede signalisert at Norges Vakreste by skal bade i sol denne våren så våre veier krysses nok på et senere tidspunkt. I baren anbefaler jeg deg å prøve Chili-Mojito dersom de har denne, husker ikke om det var på vaskeriet eller No Stress jeg prøvde denne sist.... Bare ikke spis chilien!!! Den er ikke av den typen du finner på REMA for å si det slik... Jeg skulle imponere en nydelig skapning fra Fana og endte opp med å sitte å drikke fløte for å døyve smertene😝 Kan trygt si at kalori inntaket var reddet den dagen💪.... Endret 11. februar 2017 av Prebs
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #26 Skrevet 11. februar 2017 Du må si hvordan det gikk i morgen da. Anonymkode: af6c3...c62
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #27 Skrevet 12. februar 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må si hvordan det gikk i morgen da. Anonymkode: af6c3...c62 Vi dro på Vaskeriet. Dårlig musikk og jeg så ikke en eneste kjekk fyr der Ville dra et annet sted, men de jeg var sammen med ville være der da. Jaja, bedre lykke neste gang Det var gøy selvom da! Ts Anonymkode: 8a674...38a
Sarya Skrevet 12. februar 2017 #28 Skrevet 12. februar 2017 På 2/11/2017 den 5.11, Prebs skrev: Lykke til frøken😉 Jeg er desverre ikke i byen til helgen, men ifølge den tyske spåmannen som hvert år melder været i forkant av sommeren, så har han allerede signalisert at Norges Vakreste by skal bade i sol denne våren så våre veier krysses nok på et senere tidspunkt. I baren anbefaler jeg deg å prøve Chili-Mojito dersom de har denne, husker ikke om det var på vaskeriet eller No Stress jeg prøvde denne sist.... Bare ikke spis chilien!!! Den er ikke av den typen du finner på REMA for å si det slik... Jeg skulle imponere en nydelig skapning fra Fana og endte opp med å sitte å drikke fløte for å døyve smertene😝 Kan trygt si at kalori inntaket var reddet den dagen💪.... Challenge accepted 🎉🎉
AnonymSjiraff Skrevet 12. februar 2017 #29 Skrevet 12. februar 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi dro på Vaskeriet. Dårlig musikk og jeg så ikke en eneste kjekk fyr der Ville dra et annet sted, men de jeg var sammen med ville være der da. Jaja, bedre lykke neste gang Det var gøy selvom da! Ts Anonymkode: 8a674...38a Venninnen din fant seg en fyr da? 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #30 Skrevet 12. februar 2017 9 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Venninnen din fant seg en fyr da? Jeg var ute med hun og typen hennes Så det håper jeg ikke at hun gjorde Ts Anonymkode: 8a674...38a
AnonymSjiraff Skrevet 12. februar 2017 #31 Skrevet 12. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg var ute med hun og typen hennes Så det håper jeg ikke at hun gjorde Ts Anonymkode: 8a674...38a LOL, tenkte bare hun hadde funnet noen siden hun ikke ville gå til et annet utested. 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #32 Skrevet 12. februar 2017 Hvis du likevel bor på bygda og må reise inn til byen, hvorfor ikke like greit ta turen til Oslo? Som regel mer å velge mellom utesteder her Anonymkode: b3f83...308
Fru Uperfekt Skrevet 12. februar 2017 #33 Skrevet 12. februar 2017 På 9.2.2017 den 10.16, AnonymBruker skrev: Hva er de beste utestedene i Bergen for å treffe kjekke menn? Jeg har gitt opp nettdatinga helt og har bestemt meg for at skal jeg finne meg noen må jeg fysisk ut på sjekkern Anonymkode: 8a674...38a Husk at du og treffer de andre steder.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #34 Skrevet 12. februar 2017 Er like gammel som deg TS, og bor i Bergen. Lørdager er den dårligste dagen å sjekke på i Bergen etter min mening. Dersom du tar deg en tur til Bergen igjen anbefaler jeg å prøve å gå ut en tirsdag, torsdag eller fredag, da er litt litt færre folk ute enn på lørdager noe som er ypperlig for å komme i snakk med noen! Anonymkode: 13184...0fb 1
Prebs Skrevet 13. februar 2017 #35 Skrevet 13. februar 2017 (endret) På 12.2.2017 den 11.07, Sarya skrev: Challenge accepted 🎉🎉 Og akseptert😉... Skal sørge for at de bestiller inn ekstra fløte jeg da... Håper du "tåler en trøkk" for dette kan bli en karusell du ønsker du var for liten til å ta #snakkeraverfaring# Gi meg et lite vink når du er klar... 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Er like gammel som deg TS, og bor i Bergen. Lørdager er den dårligste dagen å sjekke på i Bergen etter min mening. Dersom du tar deg en tur til Bergen igjen anbefaler jeg å prøve å gå ut en tirsdag, torsdag eller fredag, da er litt litt færre folk ute enn på lørdager noe som er ypperlig for å komme i snakk med noen! Anonymkode: 13184...0fb Hvis du hadde vært en "ringrev" som meg så hadde du vist at det ikke spiller noen trille hvilken ukedag det er, men heller summen av tilfeldigheter som avgjør om du blir truffet av Amors piler 🎯 eller ei... Du kan vell så godt treffe noen ved kollektbøssen en søndag som i kebabkø natt til onsdag😜 Just saying...... Endret 13. februar 2017 av Prebs
lillsunshine Skrevet 13. februar 2017 #36 Skrevet 13. februar 2017 Når jeg bodde i Bergen så kom jeg som regel snakk med noen kjekke menn på Kaos! Men må som regel komme tidlig på en lørdag skal man få plass.
Prebs Skrevet 15. februar 2017 #37 Skrevet 15. februar 2017 På 13.2.2017 den 21.58, lillsunshine skrev: Når jeg bodde i Bergen så kom jeg som regel snakk med noen kjekke menn på Kaos! Men må som regel komme tidlig på en lørdag skal man få plass. Joda forsåvidt grei den, foruten at de har en lei tendens til å utelukke personer som ikke betaler studiekontigent og "vips" så sjansen desto større for at du våkner opp i et bokollektiv på høyden med nudler i pesto til frokost. Kommer jo selvfølgelig litt ann på hvor i studie-syklusen man er selvsagt, men det kan jo være riktig så "mysigt" om det er det TS søker
lillsunshine Skrevet 15. februar 2017 #38 Skrevet 15. februar 2017 13 timer siden, Prebs skrev: Joda forsåvidt grei den, foruten at de har en lei tendens til å utelukke personer som ikke betaler studiekontigent og "vips" så sjansen desto større for at du våkner opp i et bokollektiv på høyden med nudler i pesto til frokost. Kommer jo selvfølgelig litt ann på hvor i studie-syklusen man er selvsagt, men det kan jo være riktig så "mysigt" om det er det TS søker Slipper de kun inn studenter nå? Sånn var det ikke da jeg bodde i Bergen Hadde med venner dit som ikke studerte.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #39 Skrevet 15. februar 2017 Ser du har fått mange gode forslag (som Vaskeriet og Calibar, spes. i fht alder), kanskje også steder som Magnus Barfot, Biskopen og lignende er litt bra steder å få kontakt med andre (iallfall når man må sette seg litt sammen med grupper for å få plass, men igjen kan jo det gå begge veier, sånn at man ikke får kontakt i det hele tatt). Ellers vil jeg bare ønske deg masse lykke til. Håper du finner den du leter etter! <3 Anonymkode: f71da...f9b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå