AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Hva er de beste utestedene i Bergen for å treffe kjekke menn? Jeg har gitt opp nettdatinga helt og har bestemt meg for at skal jeg finne meg noen må jeg fysisk ut på sjekkern Anonymkode: 8a674...38a 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Du må jo nesten si alderen din og hva slags utesteder du ønsker å gå på. Downstairs er ikke for alle Anonymkode: 69538...8eb
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må jo nesten si alderen din og hva slags utesteder du ønsker å gå på. Downstairs er ikke for alle Anonymkode: 69538...8eb Jeg er akkurat fylt 24 Liker menn som er noen år eldre enn meg selv. Jeg er egentlig åpent for det meste av utesteder. Bare ikke sånne veldig harry plasser 🙈 Ts Anonymkode: 8a674...38a
Gjest Superbruker7 Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er akkurat fylt 24 Liker menn som er noen år eldre enn meg selv. Jeg er egentlig åpent for det meste av utesteder. Bare ikke sånne veldig harry plasser 🙈 Ts Anonymkode: 8a674...38a Jeg har ikke peiling, men sikkert bare å gå innom Calibar og Vaskeriet. De har jo 23-årsgrense og ligger rett ved siden av hverandre. Kan ikke være vanskeig for kvinner å få oppmerksomhet på utesteder så så lenge det er folk der så burde det jo gå greit.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #5 Skrevet 9. februar 2017 2 timer siden, Fridahjerte skrev: Da er du et steg lengre enn meg. Eneste mulighet jeg har for sjekking er faktisk nettet. Jeg er for sjenert til annet. Eller så må jeg tilfeldig treffe på en som spør meg ut eller noe. Jeg er også sjenert, men nå har jeg bestemt meg for å ta meg litt sammen 🙈 Du kan bli med ut så kan vi eventuelt drite oss ut sammen Ts Anonymkode: 8a674...38a 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #6 Skrevet 9. februar 2017 3 timer siden, Superbruker7 skrev: Jeg har ikke peiling, men sikkert bare å gå innom Calibar og Vaskeriet. De har jo 23-årsgrense og ligger rett ved siden av hverandre. Kan ikke være vanskeig for kvinner å få oppmerksomhet på utesteder så så lenge det er folk der så burde det jo gå greit. Tusen takk for tips, får sjekke de ut 😊 Oppmerksomhet får man vel alltids, men som regel får jeg det mest av de mannfolka jeg ikke vil ha oppmerksomhet fra Ts Anonymkode: 8a674...38a
Gjest Superbruker7 Skrevet 9. februar 2017 #7 Skrevet 9. februar 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for tips, får sjekke de ut 😊 Oppmerksomhet får man vel alltids, men som regel får jeg det mest av de mannfolka jeg ikke vil ha oppmerksomhet fra Ts Anonymkode: 8a674...38a Forstår, men poenget med byen er vel at man kan snakke med mange menn på kort tid. Og du kan jo alltids gå bort til menn selv også om du tror det er lettere å treffe riktige menn da.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #8 Skrevet 9. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for tips, får sjekke de ut 😊 Oppmerksomhet får man vel alltids, men som regel får jeg det mest av de mannfolka jeg ikke vil ha oppmerksomhet fra Ts Anonymkode: 8a674...38a Vel, jeg vil jo si at du har hard konkurranse om de kjekke mennene som det virker som du leter etter. Det er veldig mange pene jenter i Bergen sentrum. Anonymkode: b1e2f...e6f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #9 Skrevet 9. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg vil jo si at du har hard konkurranse om de kjekke mennene som det virker som du leter etter. Det er veldig mange pene jenter i Bergen sentrum. Anonymkode: b1e2f...e6f Takk for et oppløftende svar 😂 Neida altså, jeg bor i en bitteliten bygd og her finnes det ikke kjekke menn. Ikke single hvertfall. De få single som er kjekke har elendige personligheter. Men nå skal jeg til Bergen til en venninne i helga da, og da ønsker jeg å finne de litt kjekkere mannfolka Har ikke problem med å tiltrekke meg kjekke menn sånn sett, eksene mine f.eks er veldig kjekke 🙈 Men jeg tiltrekker meg de kjekke som er duster. Det er der jeg sliter litt. Så jeg må tydeligvis ut av bygda for å finne meg en skikkelig mann Ts Anonymkode: 8a674...38a 1
Gjest Axl Rose Skrevet 9. februar 2017 #10 Skrevet 9. februar 2017 (endret) Jeg er ikke fra Bergen selv, men har da vert ute der flere ganger. Zachen er et bra sted synes jeg. Hvor de kjekke mannfolka holder seg? Tja..Jeg er da litt overalt. 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig mange pene jenter i Bergen sentrum. Anonymkode: b1e2f...e6f Kommer da an på hva øynene ser og liker Endret 9. februar 2017 av Axl Rose
Vic Skrevet 9. februar 2017 #11 Skrevet 9. februar 2017 Skikkelig menn går på skikkelig steder som Finnegans og Garage i Bergen 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #13 Skrevet 9. februar 2017 10 minutter siden, Sh999 skrev: Theatro er bra😊👍 god tur ut i Bergen! Tusen takk 😀 Ts Anonymkode: 8a674...38a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #14 Skrevet 9. februar 2017 13 minutter siden, Vic skrev: Skikkelig menn går på skikkelig steder som Finnegans og Garage i Bergen Takk for tips, da får vi gå innom der en tur og se da 😁 Ts Anonymkode: 8a674...38a
Angeleye Skrevet 9. februar 2017 #15 Skrevet 9. februar 2017 19 minutter siden, Vic skrev: Skikkelig menn går på skikkelig steder som Finnegans og Garage i Bergen Støtter denne, mange kjekke menn der
Ferny Skrevet 9. februar 2017 #16 Skrevet 9. februar 2017 Har vært ute i Bergen, men ikke mye. Kan si at på Vaskeriet var det MANGE menn, sånn 25-30 år gamle. En del veldig kjekke menn også, og lite jenter. I hvert fall da jeg var der. Bare å forsyne seg liksom, virkelig. Typisk "vanlige gutter", med litt varierende stil. På Garage finner du mer skjeggete menn i skinnjakke etc., men de kan jo være veldig kjekke de også.
Gjest Superbruker7 Skrevet 9. februar 2017 #17 Skrevet 9. februar 2017 7 minutter siden, Ferny skrev: Har vært ute i Bergen, men ikke mye. Kan si at på Vaskeriet var det MANGE menn, sånn 25-30 år gamle. En del veldig kjekke menn også, og lite jenter. I hvert fall da jeg var der. Bare å forsyne seg liksom, virkelig. Gjelder ikke det alle utesteder? Til TS. Kan legge til at det er strengere kleskode på Calibar enn de andre utestedene som er nevnt. På Vaskeriet, Garage og Zachen tror jeg ikke det er kleskode.
Ferny Skrevet 9. februar 2017 #18 Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, Superbruker7 skrev: Gjelder ikke det alle utesteder? Til TS. Kan legge til at det er strengere kleskode på Calibar enn de andre utestedene som er nevnt. På Vaskeriet, Garage og Zachen tror jeg ikke det er kleskode. Haha, men utvalget er jo bedre når det kryr av menn da.
Gjest End Skrevet 9. februar 2017 #19 Skrevet 9. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for et oppløftende svar 😂 Neida altså, jeg bor i en bitteliten bygd og her finnes det ikke kjekke menn. Ikke single hvertfall. De få single som er kjekke har elendige personligheter. Men nå skal jeg til Bergen til en venninne i helga da, og da ønsker jeg å finne de litt kjekkere mannfolka Har ikke problem med å tiltrekke meg kjekke menn sånn sett, eksene mine f.eks er veldig kjekke 🙈 Men jeg tiltrekker meg de kjekke som er duster. Det er der jeg sliter litt. Så jeg må tydeligvis ut av bygda for å finne meg en skikkelig mann Ts Anonymkode: 8a674...38a Da må du nok sile de ut ved å stille masse kritiske spørsmål eller snakke om visse tema som er noe du ikke vil kompromisse på i et forhold. Selv mener jeg det blir litt feil å gå etter de kjekke, når det er den bra personligheten du vil ha.
Gjest End Skrevet 9. februar 2017 #20 Skrevet 9. februar 2017 1 time siden, Bootyhunter skrev: Jeg er ikke fra Bergen selv, men har da vert ute der flere ganger. Zachen er et bra sted synes jeg. Hvor de kjekke mannfolka holder seg? Tja..Jeg er da litt overalt. Kommer da an på hva øynene ser og liker Zachen er harry. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå