Persephone Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Jeg skal til gynekologen i morgen, og selvfølgelig har ikke mensen slutta enda. Må jeg da utsette timen?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Du må ikke, men det hadde jeg... Anonymkode: 4a6d7...667
Persephone Skrevet 9. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du må ikke, men det hadde jeg... Anonymkode: 4a6d7...667 Kan de gjøre undersøkelsene likevel? Det er en av de aller siste dagene, så det er ikke akkurat som at jeg blør noe særlig.
Gjest the1andonly Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 Jeg kunne ikke ta celleprøve fordi det var for mye blod sist gang jeg var i stolen. Det var da ikke en rutinesjekk og vanlig gu.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #5 Skrevet 9. februar 2017 Fikk beskjed at jeg ikke kunne ta celleprøve pga menstruasjon. Men om det ikke er celleprøve vil jeg tro det skal gå greit? Anonymkode: 12324...0e4
Persephone Skrevet 9. februar 2017 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fikk beskjed at jeg ikke kunne ta celleprøve pga menstruasjon. Men om det ikke er celleprøve vil jeg tro det skal gå greit? Anonymkode: 12324...0e4 Jeg er litt usikker på om det er celleprøve eller ikke. Jeg er blitt henvist fra lege siden de fant noe celleforandringer da jeg tok celleprøve der. Det er nok best om jeg utsetter det.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #7 Skrevet 9. februar 2017 1 minutt siden, Persephone skrev: Jeg er litt usikker på om det er celleprøve eller ikke. Jeg er blitt henvist fra lege siden de fant noe celleforandringer da jeg tok celleprøve der. Det er nok best om jeg utsetter det. Siden du er helt i slutten ville jeg dratt og latt gynekologen vurdere. Jeg tok samme undersøkelse da jeg hadde mensen. Anonymkode: 20b42...224 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #8 Skrevet 9. februar 2017 Og jeg ble konisert som følge av undersøkelsen, så jeg ville ikke vært komfortabel med å utsette den. Anonymkode: 20b42...224 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #9 Skrevet 9. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg ble konisert som følge av undersøkelsen, så jeg ville ikke vært komfortabel med å utsette den. Anonymkode: 20b42...224 Jeg også. Godt å få gjort det så fort som mulig. Anonymkode: caed1...2cb 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #10 Skrevet 9. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg også. Godt å få gjort det så fort som mulig. Anonymkode: caed1...2cb Absolutt, ikke noe hyggelig å gå og vente lengre når du vet at du kanskje må opereres. Best å få svar. Anonymkode: 20b42...224 2
Ruccula Skrevet 9. februar 2017 #12 Skrevet 9. februar 2017 Hvis det er mye blod så kan de ikke ta celleprøve, hvis du er helt på slutten av mensen perioden så går det sikkert bra
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #13 Skrevet 9. februar 2017 Etter min erfaring har ikke gynekologer noe problem med å undersøke deg når du har mensen. jeg har selv vært på utallige undersøkelser. Og gynekologen min så bare litt forundret på meg når jeg spurte om jeg måtte utsette timen siden jeg hadde mensen. "det er jo bare blod da, men hvis du synes det er ubehagelig så kan vi utsette, men ikke utsett for min del" Anonymkode: 50a0c...bfb 1
Persephone Skrevet 9. februar 2017 Forfatter #14 Skrevet 9. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter min erfaring har ikke gynekologer noe problem med å undersøke deg når du har mensen. jeg har selv vært på utallige undersøkelser. Og gynekologen min så bare litt forundret på meg når jeg spurte om jeg måtte utsette timen siden jeg hadde mensen. "det er jo bare blod da, men hvis du synes det er ubehagelig så kan vi utsette, men ikke utsett for min del" Anonymkode: 50a0c...bfb Ja, gynekologer har vel sett en del forskjellig. Så den holdningen liker jeg veldig godt. Men jeg ringte inn til gynekologen og spurte. Siden det var helt på slutten av syklusen sa hun at det ikke gjorde noe. Og hvis jeg skulle ha utsatt hadde jeg ikke fått time før uti mai. Det er litt vel lenge å vente med tanke på at jeg har fått henvisning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå